Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 6064 ggr
målle
0

När förlorade du oskulden?

Ja som rubriken lyder; hur gammal var du? Hur kändes det? Vart? När? Hur? Glad

NinjaKakan
0

Jag tror jag var 14 med min dåvarande pojkvän. Ärligt talat så kommer jag inte riktigt ihåg hur det kändes :O Men det var antagligen helt okej och det var hemma hos han ^^

Love-
0

Jag förlorade den när jag var 16 med den killen jag har nu :) hur det kändes hmm… mins inte men skulle gissa på att det var skönt att ha sex hehe, det var när jag bodde hemma hon mina föräldrar, är ett tag sedan iaf :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Anonym
7

Jag var 14, och det var i en kyrka på ett ungdomsläger, med min dåvarande pojkvän dock (seriöst förhållande på 2 år + att vi kännt varandra flera år) Tyst Det var i.af. nära att be om syndernas förlåtelse… Oskyldig

Anonym
0

Var 16 år med min dåvarande pojkvän.
Var väl sådär, gjorde lite ont.
I min säng.

[Eleya]
0

Med min nuvarande fästman, jag var 17 tror jag, otroligt kräsen därför var jag lite sent på det. Men experimenterat har vi gjort ihop, så vi har hållt allt vid liv och hållt ihop.
De gjorde sådär ont första gången, övning gav färdighet åt oss båda.
Det var då hemma i hans föräldrahem, ofantligt pinsamt efter det att hans mamma sa innan de gick "Inga bebisar nu" Jag trodde jag skulle dö och smälta genom golvet..

Fridaaaa
4

#5 17 år är ju inte sent? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ilya
0

Precis fyllt 14. Inget jag valde, blev våldtagen av en pedofil.

Hur det kändes behöver jag nog inte säga.. ;/

Fridaaaa
0

#7 Usch vad hemskt :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[silkesnosen]
0

# 7 :(( ledsen…

Viccan92
0

Det var i början av mars i år och jag var då 20år. Det var i hans lägenhet och ja visst lite ont gjorde det men annars så kände jag inte så mycket. Fick mina orgasmer innan.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Jetaime
0

Jag var 18 år, den 6 april förra året. Vi hade träffats typ 1,5 månad, och inte gjort mer än att kyssas och mysa lite… Men då den kvällen/natten så.. Haha.. Alltså det var mest jobbigt och pinsamt.. Det kändes inte bra på nått vis direkt, vi var båda väldigt nervösa och trötta.. men det går bättre nu Skrattande

PogoPedagog
0

21 med min första pojkvän.

Salish
0

Beror på hur man räknar… Men jag föredrar att räkna med min nuvarande pojkvän som första gången. Var 17 då.

målle
0

#13 jag tänkte mig allra första gången man hade sex. Men man får räkna som man vill Glad

Salish
0

Jo, det förstår jag, men jag vet inte om det första jag gjorde räknas som sex x)

målle
0

#15 aha då förstår jag Skrattande Men då går det bra att räkna från när du tycker att du hade sex första gången Skrattande

[Eleya]
1

#7 Du är inte ensam! Jag kan ha förlorat min vid 2 tidigare tillfällen, den ena gången minns jag, men den andra gången blev jag sövd och gud vet vad som hände då.. (Pedofil till styvfar)

Så jag håller mig till att jag var 17 och att det var killen jag älskar än idag. =)

Ruzicka
0

Jag var 19 år, och det var med min nuvarande pojkvän. ^^ Det var i slutet av mensen, minns jag. Jag hade nyss kommit hem från en tre månader lång resa och hade längtat jättemycket efter honom, och han efter mig, så det var svårt att hålla sig ifrån trots att jag blödde. >.<

Det var väl lite nervöst och.. konstigt, eftersom jag var tvungen att ta ut tampongen först (Skäms), men det blev fint och han var snäll och försiktig. Ont kan jag inte säga att det gjorde, men det gav inte så mycket njutning första gången, tyckte jag.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Anonym
0

Var 14 och fyllde strax efter 15. Min första sexuella upplevelse ledde till en graviditet… och abort… Och "det visste jag i ögonblicket".

NinjaKakan
0

# 7 och #17 - Ni är inte ensamma om det, här är en till. Men vill inte gå in på det mer i ett öppet forum.

Lynxkissen
0

Var 15 med min dåvarande kille jag känt hela livet. Kändes då inget märkvärdigt faktiskt…konstigt mest..

Anonym
1

Var 18. Han var min första pojkvän och vi hade varit ihop ca 1 månad då. I början var det nästintill fysiskt omöjligt, då jag hade en mycket kraftig och seg "slidkrans" (definitivt ingen "hinna"Skrattande) och dessutom var han jättegrov - vilket jag inte förstod då eftersom jag inte hade nån att jämföra med Tyst. I alla fall så tog det flera dagars upprepade och envisa försök att ens genomföra, trots att vi verkligen båda var redo och bara VILLE. Gjorde ont och blödde gjorde det och änddå var det en positiv upplevelse - vi skrattade en hel del, var så kåta och så envisa och så nyfikna Skrattande. Det dröjde nog minst en månad innan det slutade göra ont och började bli skönt. Sen var vi ihop i nästan 5 år.

ettlitetalias
0

14.. I kyrkan. (Ska vi bilda klubb #3 ahhaha). Min första seriösa pojkvän. Inget in-ut-sprut-sex, men ändock sex. Var spännande och väldigt erotiskt!

CelsiusT
0

Jag var 17 och det var hos min pojkvän på hans rum i studentlägenheten. Det gjorde ont i början men snart blev det jätteskönt. Det var perfekt och jag vill inte ha det på något annat vis. Vi var jättekära, dock hade vi inte varit ihop så länge men allt kändes helt rätt och vi gick långsamt fram så jag kände hela tiden att jag vill lite till, tillslut så var det bara känslan av att jag ville ha honom lite närmare - dvs i mig. Det var även lite "pinsamt" tyckte jag, i form av att jag inte riktigt visste hur osv och han var ju erfaren sedan tidigare. Men han var väldigt bra och "tog hand om mig" eller vad man ska säga.

Medarbetare på westernridning.ifokus

monstermash
0

Jag var 14 och hade det hemma hos en killkompis. Jag ångrar det absolut inte. Tre år efteråt har jag fortfarande kontakt med honom, och vi har även haft sex några gånger efter det. Förlorade i alla hålen första gången. :p

nosey
1

Jag var 13 år och inte alls redo för det, vet inte riktigt varför jag gjorde det. Var mest min dåvarande 2 år äldre pojkvän som ville. Men jag litade på honom och gillade honom jättemycket så jag ångrade det aldrig xP
Det blödde dock ganska mycket och gjorde väldigt  ont i början då han var ganska stor och jag ganska liten…

pavor-nocturnus
0

Femton, i ett källarförråd halv fyra på natten när jag hade smitit ut. Meh. Det var med en snubbe jag tyckte var snygg som var 20. Det var rätt sämst faktiskt.

ulricaso
0

Förlorade oskulden för några veckor sedan, är sexton år gammal. Det var knappast skönt, men det gjorde heller inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Kände mig ovanligt lugn, kanske just för att jag verkligen tyckte om killen. Sedan var han även väldigt försiktig och frågade flera gånger om det gick bra eller om han skulle sluta. Personligen kan jag inte tänka mig ett bättre sätt att bli av med oskulden på :)

cupcakes
0

Jag var 17 och med en kompis i hans lägenhet, gjorde inte särskilt ont. Vi har inte varit tillsammans men har haft sex några gånger efter det när båda varit singlar och sugna typ :)

#7, #17, #20, Gud vad hemskt att det är så många ändå som fått uppleva så hemska saker.

Mona22
0

19 år med min man.

Saga85
0

Jag har aldrig förlorat oskulden. Första gången jag försökte ha sex var jag 14, med en äldre pojkvän. Gick väl lite sådär, han var en kraftigt utvecklat 19-åring, fast dock ingen duktig slickare. Sedan tog det ett halvår, jag hann fylla 15 och träffade en pojke som bara var två år äldre, passade bättre i sängen och det var fint. Kom dock inte ihåg vart, om det var hos mig eller honom. Men ont gjorde det inte, och det blev ett par sköna år Tungan ute

Wand
2

Jag var 15, det gjorde inte ont, men killen i fråga var extremt dåligt utrustad, jag bryr mig inte om sådana saker, men då fingrarna känns mer så kan man väl tänka sig ungefär hur dåligt utrustad han är. 

Jag höll på att somna två gånger, var alkoholpåverkad och trött. Killen var ingen jag tyckte om egentligen, men det funkade. 

Eftersom att första gången var såpass dålig så var det ungefär som att jag hade oskulden kvar sedan då jag träffade min pojkvän, men det gick bra ändå. Han var så duktig så. Cool

Jag ångrar inte att jag blev av med oskulden på det viset, för mig har oskulden aldrig varit något speciellt över huvudtaget. Sex är sex.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Ratlings
0

Nyss fyllda 13 år med min dåvarande pojkvän som också var 13 år. 
Skriver som Wand, han var så dåligt utrustad att det knappt kändes, så ont gjorde det ju inte. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!