Man gillar lättklädda modeller å säger de är okej
Jag har en pojkvän sedan snart två år tillbaka som har något sex beroende han är väldigt pervers inte med mig men i sina tankar, han är på många sex sidor även på oskyldiga sajter som Facebook och Instagram. Han följer tjejer som visar sin kropp och säger nu att han inte vill vara ihop med mig om jag skulle ha ett problem med om han chattar med webca modeller eller porr stjärnor, han sa de är inte sex chatt utan bara att vara intresserad av deras liv. Enligt mig är det inte mycket av att vara intresserad av om man chattar med någon som arbetar i det området annat än sex? Det är gränsland för MIg har inget emot om han tittar på porr men om han chattar med dessa Kvinnor även om dom inte vill ha honom gränsar det ändå otrohet för mig
Behöver få fler personers perspektiv!
Vi har ej öppen relation
(Skrev samma på ett annat forum men jag tänkte kolla olika åsikter om de är olika medlemmar inne här)
Jag hade inte tyckt det var okej. Känner du dig sårad av det så är det inte okej för dig heller och du kanske ska fundera om ni verkligen passar tillsammans då ni inte verkar dela samma åsikt om vad gränser i ett förhållande ska gå.
Förövrigt är det ganska normalt att vilja att ens partner inte ska chatta med camgirls eller porrstjärnor/nakna modeller, det är tillochmed normen att inte vara okej med det.
- Redigerat 2025-01-09 20:25 av [Flodbis]
"Han följer tjejer som visar sin kropp och säger nu att han inte vill vara ihop med mig om jag skulle ha ett problem med om han chattar med webca modeller eller porr stjärnor, han sa de är inte sex chatt utan bara att vara intresserad av deras liv."
Han prioriterar alltså hatt chatta med främmande nakenmodeller och tjejer som jobbar med porr, före dig och er relation. Och talar ordagrant om det för dig.
Chattandet är alltså viktigare för honom än vad du är, och det är inte något gränsland. Lämna skiten och acceptera aldrig mindre i dina förhållanden än att du är lika viktig för din partner som han är för dig. Kräv att du respekteras.
Idioten kommer ha ett ensamt liv framför skärmen och lena handen. Var inte bakgrunden i det.