Efter sex
Såg en rolig tråd på familjeliv om vad man gör direkt efter samlag. En del vänder sig bara om och somnar, en del springer på toa, torkar av sig, byter sängkläder, gosar länge, duschar, röker etc.
Hur gör ni? Själv beror det nog helt på hur och var vi fått till det :)!
Alltid direkt till dass för att pinka så eventuella bakterier som gnugats in i urinröretsmynningen sköljt ut, och det övriga kan städas bort.
Min man springer och hämtar papper och torkar av mig, (såvida jag inte sväljer). Om vi har sex på kvällen blir det väl lite gos, sen somnar vi. Om barnen inte är hemma på dagen och vi har sex i soffan typ så klär vi bara på oss och fortsätter vår dag.
Myser kort stund, sedan blir det direkt upp på toa :) Viktigt efteråt. ev dusch om det behövs.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2: Praktiskt att svälja ibland :)
Det får mig att tänka på när jag städade hemma hos min kompis syster som ett extraknäck när jag var ung.
Jag kommenterade till min kompis att det var då hemskt vad förkylda de måste vara med tanke på hur mycket snorpapper de hade under sängen jämt.
Min kompis skrattade rätt mycket åt oskyldiga Lona som inte fattade att pappret använts till att torka av andra kroppsvätskor från andra kroppsdelar…😝🙈
(Alltså, snorpapper är tillräckligt äckligt men det här är betydligt värre på min vidrighetsskala, om det inte är min partners.)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#5: Ha ha tack för att du delar med dig :) jag
#5: 😂😂
En snabb sväng till toan, om han har kommit i mig. Sedan tillbaka, krypa ner hos honom och mysa. Älskar myset efteråt! Man kommer så nära varandra och man delar en härlig känsla.
För de gånger han kommer på mig har vi en pappersrulle strategiskt placerad i en låda i nattygsbordet. Vi hjälps åt att torka av det från olika delar av min kropp. Också det en stund av fniss och mys.
Har egentligen inte så mycket emot våta fläckar eller små stänk i sängen när vi ska sova men tvättar ändå lakanen dagen efter.
Om vi har sex på morgonen när vi har vaknat så tar vi gärna en dusch tillsammans efteråt.
Har vi sex i soffan, vilket kan hända ibland när lusten faller på, vill jag inte att det ska bli fläckar för jag är orolig att de ska vara svåra att tvätta bort. Då är det mest praktiska att vi avslutar akten med att jag gör det skönt för honom tills han kommer och jag sväljer alltså då. Sen myser vi direkt, ligger kvar och fortsätter kolla på tv eller vad vi nu höll på med innan.
#8: Åh älskar soffsex!
Ja. Vi har bl a upptäckt att min kille kan lägga ett par kuddar på golvet som han kan stå på knä på. Då kommer han i perfekt höjd om jag halvligger i soffan med rumpan nära kanten på soffan. Eller att jag är på knä på golvet med armbågarna i soffan om vi kör doggy. :-)
Min kille springer och hämtar papper och torkar av tuttarna. Sen blir det gos och mys en stund.