Mer eller mindre sexlust?
Har ni mer eller mindre sexlust än eran man?
Här hemma är jag den som har mest sexlust.. Jag tycker det känns lite konstigt.. men ja så länge jag får ha sex é jag lycklig XD

jag har mer
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Jag har mindre än min sambo.. Men han skulle lätt kunna ha sex 3 gånger om dagen alla dagar i månaden haha
Beroende på hur jag mår så är jag rätt nöjd med 1-2 gånger i veckan.
Qui dormit, non peccat
Min relation är än så länge ganska "färsk" så vi båda har väl rätt stor lust, men sedan jag började med p-piller har sexlusten skjutit i höjden!

#4 Oj de var en motsatsreaktion :) Önskar p-piller kunde funka så för mig oxå!
Qui dormit, non peccat
mindre. Han vill flera gånger om dagen, jag är nöjd med en gång om dagen, eller varannan..

Jag har mycket mer sexlust än min kille nu, men det beror mycket på hans sjukdomstillstånd. I normala fall är jag bara lite kåtare, vissa delar av månaden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min kille har mest sexlust :)
Jag har hittills aldrig hittat någon som matchat min sexlust, kille som tjej. Om jag hade chansen så skulle jag lugnt ha sex nästan varje dag (det finns ju dagar då man helt enkelt inte orkar eller lusten bara inte finns där), men jag kan vara ganska nöjd med en gång i veckan. I mitt senaste förhållande blev det inte mer än en gång i månaden och då var jag långt mer frustrerad än jag är bekväm med.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Hmm undrar hur mycket min kille skulle vilja ha sex om han fick bestämma, som det är nu och då¨är det nästan alltid jag som tar initiativ till det så minst 3 ggr i veckan och ibland en hel vecka flera gånger om dagen :) Om juag inte har mens då för då är det strikt förbjudet :)
Jag är mer sugen än min partner. Har mer än gärna sex flera gånger om dagen! Men jag är tyvärr värdelös på att ta initiativet.
Tror jag är bortskämd! Första killen var kåt 24/7 och kastade sig över mig så fort jag klev innanför dörren och efter det hade jag i princip inte en lugn stund. (inte för att jag klagar!) Tror inte vi träffades en enda gång utan att ha sex och vi var tillsammans i 1,5 år. Var dessutom kk:s i ca 1-2 år efter det, fram tills jag träffade min nuvarande. Kan man säga.
Efter det så vill jag känna samma grej. Känna att han verkligen VILL ha mig. Slita av mig kläderna liksom. Annars känns det som om han bara ställer upp.. Känns synd att jag inte känner mig lika attraktiv när jag är med min nuvarande pojkvän.
Den förste tog mer på mig också. Visade på alla sätt och vis att han tycker att jag är snygg/sexig. Han var även mån om att jag skulle komma. Han hjälpte mig att komma över det där med att få oralsex (har svårt för det, men jag kom över det med honom och kunde äntligen njuta av det)
Min nuvarande har inte ens försökt gå ner på mig… Dock har jag givit honom oralsex många gånger. (Skulle aldrig falla mig in att be om det! Eftersom jag har svårt att ta emot det så skulle det bli omöjligt om han inte ens verkar vilja)
Vet inte jag. Gled ifrån ämnet nu när jag öppnade upp lite. Tror inte att Olle gillar sex så mycket som jag (eller exet för den delen). Han har heller aldrig försökt få mig att komma. Kommer han så är det över sen.
Visst ja! Det var en gång som han faktiskt började på att försöka få mig att komma, med hjälp av fingrarna. Dock så somnade han efter typ två minuter. ^^
Vad ska man säga? :D Sexlusten minskar iaf när han inte verkar ha ett så stort intresse av det.
Mvh Nathalie

#11 Ne men gud va hemsk somnade han? Varför vill han inte få dig att njuta :S Det där låter väldigt konstigt.. kanske skulle ta ett snack med han? Eller ta din njutning i egna händer.. pilla på dig själv när ni har sex.
Jag förstår vad du menar med att du inte känner dig så attraktiv när han inte kastar sig över dig ;) Känner exakt likadant och jag har förklarat och pratat med min kille men han är bara inte sån.. men ibland kan det hända, och när det gör det ojoj vilket sex XD Men det börjar svalna lite i säng halmen nu efter 1 år tillsammans.. vio har pratat om det och båda är ganska blyga att prova nytt så allt blir som, en rutin vilket inte är nå vidare sexigt eller kul..
Min kille har mer sexlust än jag. Men jag har alltid haft lite sexlust, eller ja, det går i perioder :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12: haha ja han somnade. Han var sjukt trött så jag förstår om han somnade. Men jag låg ju kvar där, paff och kåt. xD
Ja jag tycker också att det är konstigt. För mig känns det som en självklarhet att man vill tillfredställa sin partner. Men inte för honom, tydligen. När han har kommit så är det över sen :P
Har försökt att göra det, men han brukar hinna komma före mig ändå. Jag har ganska svårt att slappna av och komma när jag är med en partner. Självklart blir det svårare när han inte ens försöker.
Vet vad du menar. Vi varierar nästan inte alls. Jag är för dålig på att ta initiativet där också. Det är nog likadant med honom xD
Mvh Nathalie

#14 Det låter hemskt oartigt, okej om man verkligen är supertrött, har sj somnat nån gång! Men annars, du får prata allvar med honom för det är inte okej att vara så oengagerad i sängen. Vill man inte vara med i hela leken så kan man lika gärna strunta i att vara med från början
Qui dormit, non peccat
#15: Håller egentligen med om det. Okey att det är skönt för mig med, men det känns som om jag får nöja mig med smulorna medan han äter kakan. Det är ju bara han som är tillfredställd efteråt, medan jag oftast får pilla själv efter att han har tvärslocknat.
Sjukt tråkigt, må jag säga. Speciellt med tanke på hur kär jag är. Känns som om lågan kan slockna om han inte hjälper mig att hålla den vid liv… Har ju redan tappat säkert sjuttio procent av min sexlust.
Det värsta är att jag inte vill behöva säga nått! Det blir inte samma grej om jag måste BE honom att tillfredställa mig.. Jag vill att han ska göra det av egen vilja.
Mvh Nathalie

#16 Ja man tycker ju att om man är nykär så är man extra engagerad i sin partner, och man vill ju att båda ska njuta! Jag och sambon har varit tillsammans i 7 år, och man har visserligen inte sexlust jämt, men när det ska till så gör man det ordentligt liksom.
Säg till honom en gång iaf, att du tycker han verkar oengagerad i sängen. han kanske inte har tänkt på det, eller så kanske hans tidigare partners inte sa nåt?
Qui dormit, non peccat
#17: Det kan ju faktiskt vara så som du säger, att tidigare partners känt likadant men att ingen påpekat det tidigare.
Antar att det bara är att bita ihop och säga det rakt ut, om det ska bli någon ändring. Sen kan man väl hoppas att han tar det på ett bra sätt och förstår att jag inte menar nått illa egentligen. Förhoppningsvis förstår han att jag säger det för att försöka förbättra vårat sexliv och se till att båda får det nicare.
Mvh Nathalie
Det varierar från dag till dag mellan mig och min kille :)
/ Emma
Mindre. Men det beror nog på alla mediciner jag äter x(
Jag har mer lust än min kille… Hade jag helt fått bestämma hade det vart minst varje dag, medans han är nöjd med en gång i veckan XD …
Det är dessutom oftast jag som tar initiativen oxå (vilket han iofs gillar), men jag vill ju gärna att han oxå tar lite initiativ och inte bara åker snålskjuts på mig, haha :P
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
usch jag trodde jag var ensam med att ha mest sexlust.. fast om jag hade fått bestämma så hade jag valt flera gånger om dagen. :D Men jag är diagnostiserad med "sex missbrukare" så ja…. Min kille däremot klarar sig finfint utan sex. :/ Och de gör mig så sjukt deppig och ouppskattad… Känns som om man är en äcklig, illaluktande slimeboll som han inte vill röra och därför han inte vill ha sex så ofta… De är jätte jobbigt för mig och de har skapat en depression hos mig…
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
Det står man men jag svarar även fast jag har en kvinna istället 
Just nu är det relativt nytt och spännande så det händer ofta nu, mest hon som tar initiativet dock.
Jag har tyvärr mindre n min kille och jag önskar att jag hade mer
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Tror jag och min kille har ungefär lika mycket lust..
Min kille har mer sex-lust än mig. I alla fall just samlags-sex. Men jag ställer gärna upp och runkar/suger av honom om han är kåt och jag inte vill ha just samlag.
jag avundas er som har killar som har mer sexlust… :/
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
Det går i perioder under månaden för mig, men genomsnittligt så har vi nog ungefär lika mkt lust. Ibland kan vi ha sex 3-5 gånger per dag. Ibland går det en vecka utan sex och det känns lika bra för oss båda. Normalt sett har vi nog sex ca 2-4 gånger i veckan, mest för att det är vad tiden räcker till för, tror nog att vi båda skulle vilja oftare om tiden fanns (för när tiden finns har vi sex betydligt oftare som sagt)
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag har väl mindre sexlust, men jag är inte särskilt "svårstartad". 
ser man på dom vetenskapliga undersökningar som finns så är det som förväntat nämligen att i ung hälften av förhållanden så har hon större sexlust än han
Sen finns det en ålders skillnad också så att killar har mest sexlust när dom är i tonåren Då kan dom ju få stånd bara av att se en damcykel.Men efter 20 så avtar sexlusten för män givetvis olika hur snabbt o hur mkt För kvinnor är sexlusten oförändrad eller tom stiger med åren.Efter klimakteriet då ju sex endast är nöje o njutning så har nästan alltid kvnnor mer sexlust än män Så tjejer ta för er medan ni kan
Jag har mer sexlust än min kille. Han nöjer sig med en dag i veckan, jag hade färna velat ha det oftare. Oftast är det jag som tar initiativet också, men har man väl satt igång honom så blir allt bra. ;D