Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 7740 ggr
Vosjes
0

Samlags problem

Jag har ett litet problem.
Jo, det är så att när jag och min sambo har samlag och det blir lite för vått från min del blir jag så otroligt avtänd och näst intill äcklad, varför? Ingen aning men det är jobbigt och jag avskyr att byta lakan efter varje samlag, jag vill inte bli så våt men vad kan jag göra?

Det blir inte super blött överallt om vi står i vissa ställningar men det är uttråkande för både han och mig att i princip endast kunna göra en sak. Jag börjar tröttna på sex med alla biverkningar och när jag väl får det så blir jag så grinig om jag vill ha mer och han vill vänta.

Helvetet bryter ut och jag blir som en eldsprutande drake tills jag blir ledsen över hur dåligt jag betett mig över en sån löjlig sak.

Jag börjar även bli trött på att när vi försöker så hoppar en katt upp på ryggen på någon av oss, en annan börjar klösa på fötterna en hund som vill kela mitt i allt och sen en iller som springer runt och terroriserar och när vi stänger dörren och är ensamma så kraffsar de alla på dörren och piper. Jag börjar tro att sex inte är någonting för mig Skrikandes

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stäng dörren och sätt en kartong utanför dörren så att de krafsar på kartongen istället så låter det inte lika mycket.

Ni kan använda säkerhetsnålar och nåla fast mjuka handdukar på sängen, att vara våt är ingenting som man ska hindra, det är naturligt!

Ni kan också testa att ha samlag i duschen? Eller på golvet? Handdukar är knepet Glad

Vosjes
0

Vi lägger oftast handdukar i sängen men det är lite äckligt tycker jag.
Ja….de puttar bort kartonger

Gudris
0

Duschen tycker jag ni absolut ska testa om det inte redan är gjort!

Cazzos
0

Tejpa fast kartongerna med silvertejp på dörren..

Fast sex ska inte behöva vara så krävande så jag föreslår duschen eller på jobbet? Tungan ute

MoaL
0

Dubbla lakan? Tredubbla? Det finns ju billiga lakan på exempelvis IKEA som ni kan köpa och enkom slänga på sängen vid de tillfällena. :) Och jag håller med Cazzos, att vara våt är ingenting man ska hindra. ^^

Djuren kanske ni kan stänga in i något annat rum eller så? Släng ut godis/mat på golvet så att de har något att göra. Ge dem lite hjärngympa så att de är upptagna, så att ni får lite egentid. Glad

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Vosjes
0

Duschen har vi provat men jag blir handikappad av att duscha så jag måste gå runt halv naken i ett par timmar efteråt då jag avskyr att sätta på mig kläder när jag är blöt eller fuktig så vi gör det endast i duschen när vi duschar.

Jag slänger alltid upp en frotte handduk i sängen men ibland går det igenom. Jag vill inte hindra att vara våt utan jag vill bli lite mindre våt.

Jo…vi brukar försöka passa in det hela när de ska matas men då blir vi ensamma de första minuterna bara och när vi är i duschen ska hela djurparken med, om vi stänger ut dom står de alla fyra och kraffsar och klagar tills vi är klara. Förutom badrummet kan vi inte låsa in dom då det är strikt förbjudet med djur i det tredje rummet med dörr.

Jag får nog ta och använda hjärnan ordentligt för att hitta på någonting riktigt klurigt för dom. Problemet är att det som är för tungt för katterna kan hunden flytta och det som är för högt för hund och iller kan katterna hoppa över och det som är för högt för katterna har oftast några glipor som illern kan krypa igenom.

ettlitetalias
0

Känns som att det kanske är dags att köra lite hårdträning med djuren? Göra sovrummet djurfritt och lära dem att det inte lönar sig att krafsa.

Och att bli våt är det nog bara att acceptera dock.. Jag blir också jättevåt, men det känns ändå som att jag hellre har det blött överallt än att jag är torr.

Vosjes
0

Jag har en stor degu bur i sovrummet och allas sovplatser är just i sovrummet så det blir lite svårt att göra det djurfritt och jag anser att lägenheten är tok för liten för allihop utan tillgång till sovrummet.

De vet att det inte lönar sig att kraffsa men de kraffsar i en 10-20 minuter ibland mer och sedan blir de uttråkade. Hör de rörelser i sovrummet går de igång igen. Obestämd

Mona22
0

Kompostgaller är lösningen. sätter för ett sådant för våran dörr när de inte får vara där. Stäng dörren och upp med gallret. svårt att klösa emellan. Låt inte djuren vara hos er varje natt utan stäng ute dem ibland så blir de vana vid att ni vill vara ifred ibland.Glad

Sweelin
0

He på hög musik så du slipper höra dem! Skrattande

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

hus-musen
0

Träna djuren för det första, så har du ett problem löst. Angående vätan, ha en extra handduk och torka med? Det finns sånna där "kisslakan" som man har till barn, ha en sån underst och en handduk/lakan ovanpå så går det inte igenom.

Qui dormit, non peccat

Cazzos
0

#10 Alla partners gillar inte att ha musik under samlag.

#6 Det finns inte så mycket som kan göra dig mindre våt. Ni kan ha en handduk i närheten och torka när du känner att det börjar bli för vått?

Sweelin
0

#12 Nej jag förstår väl att alla inte är likdana? Bara ett förslag.

Va lycklig och gör andra lyckliga<3