Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 4758 ggr
shadow777
0

Tränar ni mycket ?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Går ni på gym eller tränar ni på något annat sätt ?

Jag har ju svårt p g a värken men försöker ändå med tränings-
redskap som jag har hemma. Brukar använda DVD-skivor och
så följer jag instruktionerna där, tycker att det funkar ganska
så bra.

ettlitetalias
0

Jag brukar ta mig ut och springa när jag känner mig rastlös eller om det är fint väder. Snittar väl 1-2 gånger i veckan kanske.

kaka1234567
0

jag rider 4 ggr veckan och ev motionerar mycket själv funderar på att gymma också. För när jag hare hund blev de ju 3 motions pass om dagen

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Mona22
0

Klarar inte av att träna, men brukar gå ut och gå lite när man har ork. det rensar tankarna och nu när våren är här så är det underbart.

Aviendha
0

Aldrig.

Jag borde verkligen, jag skulle nog må bra av det rent mentalt men jag avskyr gym och gruppträningspass, det är så tråkigt! Simma är nog det som fungerar, kanske promenader, men helst ska det vara roliga aktiviteter som inte är för träningens skull i sig, som slalom, skoter, snowboard, longboard, vandring, cross… Men det kräver ju sina förutsättningar.

pyromanen
0

För lite nu på vintern.  Det jag trivs med och som funkar för mig är att springa (på skogsbilvägen som börjar utanför våran trädgråd, så man inte måste åka iväg för att motionera) och det går inte när det är väldigt många minusgrader eller isigt på vägen.  Nu blir det bara långpromenader 2-4 ggr i veckan och lätt styrketräning hemma. Längtar efter vår och att komma igång att springa,för jag vet hur bra jag mår då.Glad

[Vargnatt-]
0

Blir promenader varje dag med hunden, men utöver det är det inget jag gör regelbundet. Då och då får jag ryck och kör på motionscykeln eller med magtränare här hemma. Funderar på att testa springa lite med hunden när det blir bättre väder för det Glad

Karmatarerskanise
0

Jag går på olika danspass ca 4 gånger i veckan. + 1-2 styrkepass i veckan.

RuiXue
0

Fysiskt krävande arbete 37 timmar i veckan, that's itFlört Det är allt min hypermobila kropp klararTungan ute Egentligen borde jag ta det lugnare!

Jennie

Mona22
0

#8 wow! att du orkar. men det är bra att du visar att sjuka inte bara vill ligga hemma och "slöa" för att det skulle vara roligt på något sättGlad
Måste verkligen berömma dig för det.

RuiXue
0

#9 Jag vägrar låta värken vinna! Flört

Jennie

elkatto
0

jag tränar 4 dagar i veckan MMA(en form av kamsport) som bygger på lite olika stilar så som brottning jujutsu samt kickboxning osv  och så blir det väl lite löpträning eller promenad så där kasnske två gånger i veckan

Karmatarerskanise
0

#11 Mixed martial arts, precis det min bror tränar, fast i Thailand :)
Dom tränar både thaiboxning och mma.

Cazzos
0

Jadu. Om jag inte var så lat så skulle jag nog träna varje dag. Asså inte styrke träna och sånt jobbigt utan ut och jogga och hålla kroppen i trim.

Men nu så blir jag bara deprimerad när jag ser på mig själv så jag har ingen lust och då ligger jag bara i sängen och gråter och sen börjar jag småäta igen. MORR!