bara kvinnor får läsa
hej jag är alltid kåt när min pojkvän kommer . Hur kan jag få råd att sluta vara kåt alltid. Kåt kan jag vara lagom men tycker jag är alltid kåt tycker detta är pinsamt.

Vad skulle det vara för fel med det? Eller är det så att du vill ha sex mycket mer än din kille och det blir jobbigt därför?
Nej men sex livet har stoppat helt tack vare min p stav . Men vi tar på varandra och jag vill ha de vanliga . Är 17 så är byxmyndig :-)
#2 Hur menar du med "stoppat" pga p-staven?
P-staven hindrar inte en från att ha sex. Och du har ju sexlust hur kan den hindra då?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag har alltid mens varje dag och de är de som stör sex livet frida🙂

Såvida du inte tycker att det känns obehagligt så är det bara att köra på, lite blod har ingen dött av 😉
#3 Mens varje dag är inte normalt, det behöver du kolla upp.
Men man kan ha sex vid mens också, om man vill och kan 🙂
Men kolla upp det, då det inte är normalt som sagt att ha mens varje dag. Inte med något p-medel eller annars heller.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ja ska pratata med mamma om mensen🙂
Fast, när satte du i p-staven? Man kan ju blöda rätt mycket i början när man har den.
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
i vintras och trivs med den annars förutom att jag här mens hela tiden näst in till . de stör mitt vanliga och sex liv enormt🙂
#9 Du kan ju alltid ta kontakt med ungdomsmottagningen och prata med dom om det. P-stav är ju inte för alla, kanske finns något bättre åt just dig :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
okej ska prata med mamma nu 🙂
Ta ut p staven och prova något annat