Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 2187 ggr
[tråkig]
0

bara kvinnor får läsa

hej jag är alltid kåt när min pojkvän kommer . Hur kan jag få råd att sluta vara kåt  alltid. Kåt kan jag vara lagom men tycker jag är alltid kåt tycker detta är pinsamt.

Thaeri
2

Vad skulle det vara för fel med det? Eller är det så att du vill ha sex mycket mer än din kille och det blir jobbigt därför?

[tråkig]
0

Nej men sex livet har stoppat helt tack vare min p stav . Men vi tar på varandra och jag vill ha de vanliga . Är 17 så är byxmyndig :-)

Fridaaaa
1

#2 Hur menar du med "stoppat" pga p-staven?
P-staven hindrar inte en från att ha sex. Och du har ju sexlust hur kan den hindra då?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[tråkig]
0

jag har alltid mens varje dag och de är de som stör  sex livet frida🙂

Thaeri
2

Såvida du inte tycker att det känns obehagligt så är det bara att köra på, lite blod har ingen dött av 😉

Fridaaaa
0

#3 Mens varje dag är inte normalt, det behöver du kolla upp.
Men man kan ha sex vid mens också, om man vill och kan 🙂
Men kolla upp det, då det inte är normalt som sagt att ha mens varje dag. Inte med något p-medel eller annars heller.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[tråkig]
0

ja ska pratata med mamma om mensen🙂

ElmerKrudd
0

Fast, när satte du i p-staven? Man kan ju blöda rätt mycket i början när man har den.

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

[tråkig]
0

i vintras och trivs med den annars förutom att jag här mens hela tiden näst in till . de stör mitt vanliga och sex liv enormt🙂

ElmerKrudd
0

#9 Du kan ju alltid ta kontakt med ungdomsmottagningen och prata med dom om det. P-stav är ju inte för alla, kanske finns något bättre åt just dig :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

[tråkig]
1

okej ska prata med mamma nu 🙂

Mabrotnosh
0

Ta ut p staven och prova något annat