(onani / flytning)HJÄLP:(
Hej.
Jag har inte haft sex med en kille förrut. Men jag har onanerat. Men jag har aldrig onanerat med något stort förrut. lr jo nu har ja de..Första gången jag onanerade me den här saken så kom de vit flytning som hade blod i sig. Min första tanke var ( oj då jag spräckte mödomshinnan)..Men andra gången jag onanerade med samma grej kom det samma flytning som också var blodblandad igen. o så har det vart c.a 5 gånger jag onanerat med den.
Vad kan det vara?
( den är 7 cm omkrets , 6 cm lång) så igentligen inte så jätte stor men ändå :( hjälp vågar inte fråga någon annan om det för jag skämms…o känner mig äcklig:(
Hoppas någon kvinna där ute kan hjälpa mig:(
Är du upphetsad när du använder "den här grejen"? Varför kan du inte referera till ett objekt? 😛
Jag skulle tippa på att det följer med kvarliggande blod från mens med flytningarna, men det kan absolut vara så att slidkransen fått sår av penetrationen.
Alltså det finns ingen mödomshinna att spräcka. Du har mer som en slidkrans, tjocka hudveck runt, som töjs. Dels så undrar jag vad det här är för grej, om det finns ngt vasst på den. Sedan kan det vara så att du fått ett litet pyttesår någonstans och när du är blodfylld och upphetsad, så kanske det spricker lite. Du kan även ha känsliga slemhinnor. Låt bli att onanera med den här grejen under två veckor, se om ngt kan läka. Annars får du kanske kolla upp det hela.
Jag kom på att " den här grejen" Är lite kantig o gör så ja blöder :) de funkade bättre med en kondom på , blev inge blod alls:)
#3 Vad skönt att det löste sig. 🙂
Kanske borde skaffa ngt som är menat för ändamålet. Går att beställa anonymt på internet :)
#5 ne för en dildo är lika stor som en snopp o de vill jag ju inte :)
Finns mkt små med :) Är inte mkt för realistiska heller.
Det finns leksaker som är allt från bara enstaka cm långa och breda, till flera dm 🤪 Marknaden för kvinnliga leksaker är enorm, man kan hitta nästan vad som helst med bara några få klick vid datorn.
Men jag vill inte att familjen ska fatta , skulle va så pinsamt om morsan lr brorsan skulle hitta en sexleksak bland mina saker :\
#9 Du väljer själv vad du vill föra upp i underlivet, sålänge du själv tycker att det gör någon nytta 🙂
Väljer du att använda föremål som andra inte använder så är det din ensak. Kul att du iallafall hittat något du kan ta njutning av 🙂
Du behöver absolut inte känna dig äcklig. :) Kram på dig!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.