Låt oss prata celluliter.
Har aldrig haft problem med det, men nu i övergångsåldern så börjar de dyka upp.
Nån som har några bra tips, förutom "ät rätt och träna". Det gör jag nämligen och det ser inte ut att hjälpa så attans mycket.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag är 15 år och har det ;(

Äta rätt och träna lär knappast hjälpa. Jag har sett mååånga smala tjejer med mkt celluliter. Av allt jag har hört så är det inget som går att göra något åt, verkar dessvärre bara vara att gilla läget:P

Jag har köpt en massagegrej med vibrationer (nej - inte en sån
) som också har infravärme. Kör dagligen ca 15 minuter på rumpa och lår på det ena benet för att se om det blir nån skillnad. Återommer gärna med uppdatering, men jag förmodar att det tar några veckor.
#3 Intressant
Blir spännande att få se om det blev resultat eller inte.
Har haft celluliter hela livet,bara att acceptera.
Tror det är gentiskt. Min kompis hade redan i gymnasiet fast hon var smal och tränade både det ena och andra. Jag har alldrig haft några celluliter och har just fylld 45 och tränar för lite.
Visst är det genetiskt
Tråkigt men sant.

Vänta tills övergångsåldern kickar in, pyromanen… Det var första gången i mitt liv jag såg dem, och de kom fort!!
Jag är 51 skulle jag kanske säga.
. Ja man ska alldrig säga alldrig
Finns det inte kliniker som typ laserbehandlar bort celluliter? Har aldrig haft några men så efter jag fyllde 20 så började det pltösligt dyka upp några på rumpan. Man, jag ser dom ju inte själv så varför titta efter dom ;P
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag avskyr också celluliter. Har några på rumpan och det är ju lagom snyggt. Är nyfiken på #3 om det fungerar med massage-saken. Återkom! 
Började få det när jag gick i ettan på gymnasiet, dock syns dom inte lika mycket längre, jag har på insidan av låren och på mina "lovehandles" xD jag läste nånstans att dom tynar bort ju längre tiden går, typ som ärr litegrann. Mina var rosa/mörkröda från början, nu är dom ljusa :p

Mina tynar inte bort, de kom med åldern.
Celluliter har väl ingen färg, det är bara gropar och ojämnheter på låren och rumpan oftast. Har inte hört om dem på magen. Men det finns kanske?
12 du pratar om bristningar som är en typ av ärr. Celluliter är bara ojämnheter/gropar. Man kan få dem överallt på kroppen där man har fettlager.
14 Okej, helt sant! Blandar ihop dessa! Jag var nog lite trött igår kväll! ;)
Har med fått det i år, och jag kan erkänna jag har gått upp ett par kg 😎
Men iaf jag såg ett test om detta på Opra eller annat pogram (var väl ett par årsen jag såg det), Där var det tre vanliga tjejer som fick prova olika cellulit alternativ som inte krävde mer än ihärighet, de provade detta i 1 månad.
En prova några värmande cyckelbrallor dessa skulle man sova med sen skulle hon smörja in sig med någon cream + skrubba sig varje dag.
En annan någon masagegrejj som du beskriver TS du har köpt.
Den tredje någon sugpropp grejj man skulle dra på det drabbade området, har förmig att det var någon skrubb hon med körde med.
Alla dessa såg man skilland på den som var bäst var ändå cyckelbyxan+creamen hon smörjde sig med. Efteråt var det någon hudläkare eller något sånt som sa att man kan skrubba sig med kaffesump, då koffinet ska hjälpa tror det var något med blodet i fettet eller något sånt.
Jag själv måste tänka på mer vad jag äter o sen ta mig i kragen o börja cyckla eller ta upp hästintresset igen. Tyvärr så har vi det lite tufft ett tag o därmed äter jag gärna onödigt godis 😮
Oh jag som just köpt "bastu-brallor"! Har också funderat på det där med kaffesump då alla krämer innehåller koffein, så ska nog prova det :)

Så intressant.
Mitt experiment med massagen har varit sådär. Jag tycker att benen blivit lite fastare, men celluliterna är där fortfarande. Så vibrationerna kanske påverkar musklerna mer än fettet.
18 tror någ kokkaffe är bättre det är iaf inte så väl malt kaffe o därmed bättre skrubb. 😉
Jag har haft celluliter ända sedan tonåring. Jag var på den tiden även underviktig men åt inte hälsosamt och tränade aldrig.
Sedan jag började träna så har mina celluliter sakta försvunnit och idag då jag är 26 år gammal så har jag inga celluliter kvar. För mig har den enda räddningen varit att helt enkelt jogga ett par gånger i veckan i ett halvår. Innan det försökte jag med att skrubba låren, använda kaffesump, olika krämer samt speciella byxor på sen då jag ska sova, massage övningar osv. Ingendera av de metoderna fungerade överhuvudtaget.
Jag har aldrig ens fattat vad det är för något.
Är det fult? Dåligt? Eller vad är grejen med det?
Jag har några på rumpa och lår, även insidan av låren, men de syns inte och jag måste koncentrera mig för att känna dem ordentligt. Blir 23 i sommar, men vet att det kommer bli värre då jag fått se förvarningar på mina släktingar…
Det jag stör mig mer på nu är de små bristningarna jag fått på höfterna och vaderna, strax under knävecken (av alla ställen). Farligt med p-piller, man går upp i vikt 😮