P-piller biverkningar
Hej. Jag har börjat med p-piller neovletta. Började igår och idag runt kl 17 började jag kräkas tills magen är tom. Sedan dess har jag inte kunnat hålla nere vatten. Utan dricker jag eller äter något tar det en stund innan det är dags igen och magen töms helt och hållet. Är uppe i 3gånger nu och jag gissar på att det inte är sista gången Har varit lite kass i halsen men har ingen feber, inte ens nästan. Sist jag åt denna näsan 10år sedan var det samma sak. Hur länge kan jag vänta tills jag kan ringa min läkare och säga 'I told you so'. Sist spydde jag i en månad men denna gången är det mycket värre. Inget stannar kvar! Kan inte stå på benen, äta, dricka eller något. Hur lång tid brukar det ta innan såna biverkningar går över?
Anna och taxen Max
Jag ger dig rådet att helt enkelt uppsöka din barnmorska och fråga om detta. Ingen annan kan egentligen ge dig det svar du vill ha då vi inte vet de grundläggande sakerna som din barnmorska förmodligen vet då denne har skrivit ut p-piller åt dig.
Följ där efter barnmorskans råd. :)
Lycka till kram!
Tänkte om någon varit med om samma/liknande. Men om det inte gått över på måndag kommer jag inte äta dom med eftersom jag inte ens kan behålla vätska
Anna och taxen Max