Cam-sex
Jag har funderat på det här med att onani-cama för andra personer och att ta betalt för det.
Finns det någon ordentlig sådan marknad? Kan man tjäna något mer än småpengar? Hur skaffar man seriösa kunder som faktiskt betalar? Vad kan man kräva för summor?
Jag är i regel väldigt öppen med min sexuallitet och skulle inte ha några problem med att vara med i porrfilmer om det inte var för vissa av mina allergier. Tänkte därför att cam-sex kanske är mer min grej.
Vill gärna ha tips och erfarenheter gällande detta!
Har ingen koll på detta men blir lite nyfiken allt 😛
Vad är det för allergier som sätter stopp för porrfilm?
Dina frågor kan jag dessvärre inte svara på. Kanske skulle du testa skriva till någon som är i branschen redan?
#2 Sperma och latex, får kliande eksem av båda.
Det finns ju latexfria kondomer också.
#4 Ja, men tror det blir svårt att få jobb när jag inte kan göra de klassiska cum-shot-scenerna och liknande 😕
500 spänn för en halvtimmes show ger väl en okej timpenning. Kunderna kan du nog hitta på nån sexchatt
#6 Tack för svar! Låter som en helt ok summa. Ska kolla upp diverse chatter med.
ja jag har träffat på en dåre som ville köpa mina gamla använda trosor en gång. Han betalade 1200!! spänn utan att ens kräva att få se mig först. Och dom tänkte jag ändå kasta.
#8 Låter som en trevlig extra peng 😉
#9 haha ja jag trodde ju att han skojade först men nej han var seriös
Skit i cum-shot.. Bara äckligt enligt mig! :) Du kan ju fortfarande göra annat, handjob? mm.. Menar inte detta som att du MÅSTE göra porr! :)
- Emil
#11 Då blir det fetish-vibbar för jag måste ha handskar vid handjobb 😛 Får jag sperma eller försatts på händerna så får jag utslag.
Och innan någon nämer lesbisk porr, så kan jag säga att jag inte attraheras av kvinnor 🙂
#12 Du kan ju köra analt? :)
- Emil
#13 Allergin är tyvärr över hela kroppen och även innuti. Skulle kunna få en droppe på stortån och jag får ändå en reaktion. Enda lösningen jag kan se är att min medskådespelare antingen inte får ejakulera eller så får han göra det i en latexfri kondom. Varken eller har jag någonsin sett i en porrfilm av kvalitet dock 😕
Därav att jag strukit över min idé om att bli porrskådis. Tyvärr.