Okej att gå på strippklubb?
Vad tycker ni kvinnor (och män) om att er partner skylle gå på strippklubb? Vad har ni för syn på strippor? Är det okej att din man betalar en kvinna för att klä av sig naken inför honom? Eller hör det hemma i singellivet? Eller kanske ser du inget alls problem i det? Nyfiken på er syn på detta!
Mvh Ellenfyrkant
Nej, det ar jag inte bekvam med.. Vi har gatt en gang tillsammans (utomlands) och det ar ingenting jag kanner mig bekvam med att han gor pa egen hand. Porr ar en sak, men att ha en fysisk person kla av sig rakt framfor honom - det gar over gransen. Varfor skulle han kanna behovet att ha en annan kvinna gora det jag gor anda, liksom?
En man som tar regelbundna besök på strippklubb hade jag inte velat ha ett förhållande med. Men annars, ingen stor grej alls.
Det är ju som att säga att porrtittande hör hemma i singellivet. Totalt orimligt. Om man ska hårddra det vill säga, de flesta män går väl bara på strippklubb någon/några gånger i livet så det är ju inte riktigt lika normalt förekommande som porr.
En man som tar regelbundna besök på strippklubb hade jag inte velat ha ett förhållande med. Men annars, ingen stor grej alls.
Det är ju som att säga att porrtittande hör hemma i singellivet. Totalt orimligt. Om man ska hårddra det vill säga, de flesta män går väl bara på strippklubb någon/några gånger i livet så det är ju inte riktigt lika normalt förekommande som porr :P
Jag skulle inte tycka att det var okej om han gick dit varje torsdag efter jobbet, eller ens första tisdagen varje månad. Det vill säga om han gör det till en vana.
Men om han är på en svennsexa och det finns strippor där så är det inget jag skulle gå i taket över.

Absolut inte okej någonstans!
Nej, jag skulle inte vara bekväm med det. Porr har jag annars inga problem med överhuvudtaget.
Om killen vill se en striptease eller ha en lapdance så ställer ju jag såklart upp, det där är ju mitt jobb. Inte ska han behöva betala för något som han kan få gratis?
Sen kan jag inte förstå att folk tycker om att gå till sådana där ställen och bli kåt utan att få utlopp för det hela. Måste väl ändå vara frustrerande om det är så att de blir ordentligt uppeggade, eller?
Nej, irl är inte ok.
Film går bra, det är inte så personligt.
Om det var någon enstaka gång och i samband med något annat, tex en svensexa, skulle jag nog inte säga nåt. Men det är för att jag skulle tycka det var om om jag gick till en väninnas fest och hon hade en manlig strippa där ;) Så länge det är som en kul grej och inte för upphetsningen skulle jag inte bli arg.
Jag anser inte att det är lämpligt när man har partner.
Jag skulle inte acceptera om min sambo skulle göra det och det vet han med. Men han ser ingen mening med strippklubbar alls.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
I vår ekonomiska situation hade jag blitivt förbannad. Vi sparar till vårat bröllop, och har en väldigt låg inkomst annars också. Och skulle han då lägga pengar på en sådan sak så ja, hade det varit opassande. Men själva grejen med att gå dit stör jag mig inte så mycket på.
Måste dock säga att jag tycker att det är fruktansvärt opassande på svensexor. Jag tycker det blir en konstig början på äktenskapet om man aktivt går och tittar på andra precis innan giftermålet.
Men såklart tycker inte alla det, och det är helt okej. Men jag vill inte att min sambo går på strippklubb såhär nära inpå.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag säger som några andra här,. Blir det en vana och han gör det för upphetsningen så är det inte okej (om han gör det ensam alltså, om vi gör det tillsammans är det en helt annan femma). Om han gör det någon gång för nyfikenheten och/eller att det är fest, svensexa osv så är det helt okej.
Jag kan själv tänka mig att gå på strippklubb någon gång för att se hur det är och vi hade nästintill bokat en strippa för vår kompis möhippa (men det visade sig bli för dyrt).
Medarbetare på westernridning.ifokus
Mitt ex gjorde det på en svensexa och det bryr jag mig inte om. SKulle min sambo nu göra det på nått event skulle jag inte heller bry mig.
Egentligen så är mitt svar precis som #11 😛
Jag skulle nog inte störa mig på det förren det går till en sådan grad att han hellre går till en stripklubb än är med mig, eller om det börjar påverka ekonomin.
Har själv funderat på att gå på stripklubb bara för att det kanske skulle visa sig att det är trevligt, men de få jag har känt till har inte velat ha kvinnliga kunder av någon mysko anledning 🤔
För min del skulle det inte göra något. Speciellt inte om jag kunde hänga på. Lutar nog mest till att jag tycker det är onödiga pengar att lägga. Typ. Men annars så är det lugnt.
Nu råkar jag bo på en ort där vi haft en strippklubb ca 500 m från vårt hem (den är nedlagd nu) och jag skulle INTE tyckt att det var ok om min sambo gått dit. Som tur är har han aldrig visat nåt intresse att besöka såna inrättningar heller.