Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 2842 ggr
[Crazy Rabbit's]
0

Irriterat underliv..

Kan ju börja med att säga att jag fick reda på att jag var gravid för ett par dagar sen och att jag ska till gynekologen på Onsdag. Ska dock inte behålla det men tänkte att det kunde hjälpa att kanske lista ut vad som är fel.

Men nu har mitt underliv blivit jätteirriterat och det kliar så jag tror jag avlider. 
Det började efter jag hade haft sex med min sambo och efteråt sved det lite, nu kliar det och svider och jag står inte ut.

Det blev bättre när jag sov utan trosor och ska fortsätta med det. 
Men vad kan jag göra mer? Tycker att jag kan känna "små skinnbitar" som inte har funnits förut. Vet inte vad jag ska göra och jag står verkligen inte ut :(

Vet inte om det är rätt kategori, så flytta den om det är fel! :)

JossanH
0

Slemhinnorna blir känsligare när man är gravid och jag tycker att det låter som att du kan ha fått Svamp i underlivet? Då är det bra med mycket luft och inte tajta byxor etc.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Crazy Rabbit's]
0

Jo, har hört det.
Får kolla upp det på Onsdag, kliar väldigt mycket och kommer mycket flytningar. :o

JossanH
0

Kommer det vita "gryn" i flytningarna? Det är också ett tecken på Svamp. Ser nästan ut som suddgummi ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Crazy Rabbit's]
0

Nej, det göt det inte. Men det kommer mycket flytande så att säga, haha.
Har lugnat ner sig nu när jag gått utan byxor hela dagen och bara i bommullstrosor, haha. :)

[Crazy Rabbit's]
0

Såg nu vad du menade, och ja lite "grynig" är den om man känner på det.

bohan85
0

Man kan även ha en vattnigare mer riklig flytning vid graviditet som beror på Svamp.

/Barnmorskestudent

[Crazy Rabbit's]
0

Okej, då vet jag! :)