Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: menscykeln-och-mensskydd
Läst 7025 ggr
[halli]
0

Mensvärk men ingen mens?

Kan inte beskriva mycket mer än vad rubriken lyder. Jag sökte upp det på google och det kom BARA upp en massa länkar som handlade om graviditet, och jag blev helt chockad?! Jag vet att man kan ha liknande menssmärtor när man är gravid, men det är fysiskt omöjligt för mig då jag inte har haft sex på ett bra tag, visst kan det väl vara så att mensen kan vara på gång, men jag brukar inte i vanliga fall ha ont såhär länge utan att det kommer nåt.. Obestämd

Har förresten en P-stav med, om det kan bero på det, men ja vet inte..

Wand
0

Jag kan få mensvärksliknande smärtor om jag hoppar över min mens med mina p-piller. Hur det är med p-stav vet jag inte, men det kan ju vara att staven gör det. I början då jag åt mina p-piller så hade jag ont jätteofta.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

uhx5714
0

Sent svar…. Jag skaffade min p-stav för 2 veckor sedan och jag hade mensvärk men ingen mens så jag blev också väldigt orolig och trodde att jag var gravid… men nu har jag kollat google och läst om många tjejer som har samma problem så jag är lättad :D

Jetaime
0

När jag har ägglossning så brukar det kännas som mensvärk ungefär. Samt ett tag innan också.