Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 4007 ggr
Anonym
1

Ytliga blodådror

Jag funderar på om det finns någonting att göra åt ytliga blodådror? Inte att förväxla med brustna blodkärl, bristningar eller så. Utan helt enkelt ytliga blodådror. De som alla har på handlederna. :) Endel har dem på benen, endel i pannan och jag skulle gärna dölja mina som gör sig synliga i urringningen och på brösten.

Det är jättebra att vi på kvinna iFokus peppar och stöttar varandra. Men i den här tråden känner jag att jag inte behöver "Du är fin som du är"-kommentarerna. Är mer intresserad av om det finns några alternativ till att lösa det fåfänga problemet. Allt ifrån huskurer till operationstips är välkommet!

[Tilde]
0

Jag har också fått jätteytliga blodådror! Speciellt på brösten och underarmarna - syns mest när det är kallt! Jättekonstigt :(( Vet inte vad man kan göra åt det dock…

[NinaCrown]
0

Det går bland annat att lasra ytliga kärl, googla så kommer det upp en hel del 🙂 Har även hört om kurer där man "bränner" kärlen, och vissa som minskar dom med radiovågor men de har jag inga direkta källor till om de fungerar eller inte.

Yolle
0

Min tanke är aloe vera. ökar ju blodtillströmningen,  och blodet värmer ju, och när det blir mer blod så borde de inte behöva ligga "uppe" lika mkt. inget jag vet om det fungerar, man kanske värt att testa. försök isf att få tag på någon som säljer produkter från LR health and beauty, de har den renaste aloen :)

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

[Qimsid]
0

Tillfällig lösning, smink ?

pyromanen
0

Titta mindre på din yta?/ flytta ditt fokus till något mer viktigt?

natha-mjau
0

har samma problem.
Har speciellt vid bröstet och under/ovanför ögonen. jättehemskt :(