Gravid eller inte??
Hej! Jag tog ut min mirena hormonspiral 11 januari och fick blödning 15- 19 jan. Blödningen var ljusröd och det kom inte speciellt mycket blod. Sen har jag inte haft någon mer blödning! Har tagit massa gravtest men de visar negativt. Det känns annorlunda i kroppen och känner mig lite svullen nere i magen och allmänt mensig. Men det kommer ingen mens, bara massor av flytningar. Vilket jag fick mycket av när jag var grav med min son 2007/2008. Jag kommer ihåg att när jag tog gravtest när jag misstänkte grav med sonen så visades svaret mycket svagt, minns jag rätt var jag typ i v7-10 när jag plussade med sonen. Andra grav symtom jag har är att kissblåsan spänner mycket, känsliga bröst och att jag mådde grymt illa i typ 2 veckor nu i mitten på februari. Och att min sexlust har minskat radikalt om jag gemför med veckorna efter uttaget. Jag hade noll sexlust under grav med sonen, blev nästan äcklad av de. Kan det vara så att jag är låghormonare eller är det något annat fel där nere!? What to doo???