ångest över mina bröst.
Hej, jag är fjorton år och har otroligt små bröst. alla i min familj har gigantiska tuttar och de började liksom få det rätt så unga. När man kollar på de andra i klassen oså så har de normala. Jag är inte underviktig eller något sånt. Men har ångest över mina mini bröst.
Alltid undrat varför brösten jämt ska vara så stora som möjligt för att man ska vara nöjd. 🤔
Jaja, du är 14 år…dina bröst kommer växa, ändra form, gå upp en storlek, gå ner en storlek o.s.v. genom hela ditt liv. Rom byggdes inte på en dag, det gör inte dina bröst heller 😉
~mikkan
Små bröst har jag numera hade större innan jag gick ner lite i vikt och är väldigt nöjd inget svettande under brösten, inga BH band som skaver in i axlarna, man behöver inte kämpa för att hitta en sportBH som är så bra att man inte får ont när man springer. Ser faktiskt bara fördelar och inga nackdelar med små bröst och om man tänker på killar så finns det lika många killar som gillar små bröst som de som gillar stora.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har alltid haft små bröst och förlikat mig med det faktumet. Det finns helt klart många fördelar med små bröst, även om en del kanske inte ser dessa. Jag upplevde en stor fördel med små bröst under alla åren jag idrottade. Lätt att hitta en sportBH som passade och det räckte med en, till skillnad från en del i laget som fick använda 2 för att det skulle stödja ens i närheten av tillräckligt.
Sen vad gäller killar så är det precis som #2 säger att det är lika många killar som gillar små bröst, som gillar stora. Många tycker om bröst oavsett storlek.
Passar på att dela en video som jag faktiskt tycker är lite kul och väldigt bra. Man mår mycket bättre om man kan acceptera sig själv som man är och inte som man anser att man borde se ut.
3# hahaha den videon var riktigt underhållande. Och hon har ju rätt. Men hon är fullvuxen antar jag.
TS du har lång tid på dig att få större bröst. Och även om du inte får det så är det helt okej. Det är bara bröst. =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Du är bara fjorton, om Du tittar dig omkring - så har förmodligen många tjejer inte ens börjat utvecklas ännu.
Växer gör Du tills Du är 20 år ungefär. Och det gör också bröst och höft t ex. Så Du är lite för tidigt ute ännu att se färdigt resultat. 🙂
Jag utvecklades tidigt och hade C-kupa tills jag blev gravid vid 20 år. Sedan dess är det D-kupa. Och önskar att jag kunde få ta bort hälften, för de gör så ont till min rygg.
En klasskompis, som jag bodde med på gymnasiet utvecklades sent istället. Mens vid 16 år och små bröst vid 18. Men nu då vi är 34 år, så har hon växt om mig i bröststorlek med hästlängder efter viktuppgång, viktnedgång, två barn osv.
Varför vill du ha större bröst? Det är något du kan fundera på, om du inte redan vet det förstås :) Men ha inte så bråttom med att bli vuxen, njut av din tonårstid..
Gäller det killar, så är killar mest lyckliga över att du är tjej helt enkelt (om de inte är gay då), stora eller små bröst är inte viktigt.