Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 3157 ggr
Anonym
1

Ett intresse

Hej jag heter Alice lånar en kompis användare . Det är så att jag är intresserad av en kille som jag är otroligt förtjust i. Jag har kollat på honom och han har märkt av det och tittar tillbaka och efter det har han haft svårt att slita blicken från mig . Män är inte alltid så bra på att va diskreta när de gäller något sådant de vet jag av erfarenhet . Har fått komplimanger men fått rätt uppmärksamhet jag velat haft. Men jag gillar honom så mycket att jag inte vågat titta tillbaka efter det jag är så otroligt blyg och jag känner mig lite osynlig när han inte kollar lika mycket . Han tror väl att jag inte är intresserad längre men jag är bara så blyg vad ska jag göra ge mig lite tips ? Snäll tjejer han är så rar

Anonym
0

Men det är inga sliskiga kommentaren det är ganska gentelmaninga komplimanger

Caf_Roy
2

Det verkar som att du vet vad du vill, så mitt enda tips är att samla mod tills du vågar göra det.

Lycka till!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

probiotica
0

Klart det kan vara svårt att visa för någon att manär intresserad.

Samla mod, du behöver ju inte (om du inte vill) säga rakt ut att du är intresserad=)

Jag menar ett leende och en fika kan gott räcka=)

Våga=) Vad är det värsta som kan hända?

Lycka till jag är säker på att du fixar det!

majaliten
0

Kommentera i fel tråd

Anonym
0

Men jag gillar den personen så mycket men nu tycker jag inte att han tittar lika mycket och gör mig frustrerad . Har jag förlorat de ? Är jag inte så attraktiv eller är så kan det bero på att situationen är lite olämplig ? Men jag kände hur härlig spänningen va innan jul .

Smultronkaka
0

Bara kör! börja le mot honom igen och se om du får ett leende tillbaka. Du behöver ju inte gå fram och säga att du är väldigt intresserad utan som #3 säger, Fråga om han är sugen på en fika.  ;) Come on girl! you can do it!

Anonym
0

Ojojojoj jag ska för söka men jag blir barra så stum jag skulle önska att han skulle bara komma och ta mig . För jag är så blyg jag kan vissa upp mig och fånga intresse men sen blir jag allt för blyg av all uppmärksamhet och jätte stum . Får prova att le och se va det tar mig . Men han log My mig förut innan julen men jag vart så blyg och titta ned i marken. Nu får jag rycka upp mig :)

Smultronkaka
0

Grejen är ju, vad har du att förlora? Du kan låta din blyghet ta över och inte göra nått. Men senare kommer du fråga dig själv, Varför försökte jag inte ens? Jag är också blyg, men det gäller att bjuda på sig själv och att våga ta för sig även om det tar emot! Även om du inte skulle få nått positiv respons av honom tillbaka så äre bara att var stolt över dig själv, för att du vågade! man växer på erfarenheter, bra som dåliga! Men eftersom han redan spanat in dig förut så tror jag att oddsen är på din sida ;) You go girl! and lycka till

Anonym
0

Tack detta stärker mycket men min blyghet är så jobbig . Kan uppdatera senare hur det går :) Tack så jätte mycket för finna svaren ochvresponsen stor hjälp. Stärker en tack

Anonym
0

Ja har vågat titta och små le för mig själv när han är nära det har han märkt han ler mot mig . Och jag har inte vågat le tillbaka men jag njuter av uppmärksamhet och jag känner hur kär jag blivit , och nu jagar han mig så som ett rovdjur . Hans blick är så intensiv och nu klarar han inte v att slita den från mig . Nu stegar jag vidare

Smultronkaka
1

Wow!!! You go girl ;)