Sälja cerazette?
Kan man sälja p-piller om man inte längre behöver dem eller är det olagligt? Jag ska nämligen byta till minipiller och har rätt många kartor kvar av cerazette, oöppnade såklart.
Tror att all vidareförsäljning av sånt är olagligt.
Man får inte sälja sånt som finns på recept som man plockat ut, nej :)
cerazett är ju mini-piller? menar du att du ska byta till annan sort?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du lämnar in gamla mediciner, eller mediciner du ej längre använder, till apoteket. Och nej, du får inte sälja dom :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Det får du inte nej. Men ärligt talat, hade jag känt nån som jag vet knaprar Cerazette redan så hade jag skitit fullständigt i vad lagboken säger och sålt ändå. Det är ju inte dödsknark direkt :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Någon här som råkar knapra dem och inte vill slösa pengar på apoteket? hömdidöm…
#5 Jag har precis börjat med dem :)
#2 Cerazette är ett östrogenfritt p-piller inte minipiller, det är andra sorter.
#7 Det räknas till mini-piller :)
Jag hade gärna köpt om det inte är dyrt med frakt.
höhö
Det väger ju inte så mycket så tippar att frakten inte går på mer än typ 15 kr kanske? :O
#10 Jag bor ju i Danmark, så det blir ju en liten extrasumma på den vanliga frakten. Men för hur många månader har du? :)
Jag kollade på postens hemsida, under 100 gram 24 kr annars 48 kr! Jag har 10 kartor ungefär!
#12 Super! :) Vad blir det totalt då? xD
Tar o skickar med. till dig privat =)