köpa leksak?
Hej hje!
Jag är en tjej på 15 år som bor hemma! nästa år börjar jag på gymnasiet och kommer bo på internat. Jag har länge tänkt på att köpa en sexleksak, Dildo eller så. Men jag vågar inte gå in i en affär och köpa en för det är pinsamt och beställer jag hem så kmmer min mamma villa veta vad det är och det är också pinsamt…… hur ska jag göra? tips?
Haha, när jag bodde hemma passade jag på att beställa hem när de var bortresta en längre tid ;) Det kräver ju dock att de ska resa bort…
jaaaaa men mamma kommer nog aldrig resa bort alldeles för fattig…..
Du vågar inte hoppas på att du hinner hämta posten innan henne? Om du är ledig under sommaren nu och hon jobbar tex.
Du kan ju typ, täcka dina ögon med t.ex solglasögon? Sen kan du ha en keps på dig, och håret på ett annat sätt?
( jag är för liten för att delta här, men ja, hoppas det var till hjälp )
Kramisar // Selma.
Har du ingen kompis som redan har köpt som du kan göra sällskap med eller låta kompisen beställa hem mot att du betalar.
Dock så känns det pinsamt mest för att du tror det är pinsamt, de som jobbar där gör det varje dag och de bryr sig inte det minsta. De brukar faktiskt vara helt normala människor som kan svara på nybörjafrågor kring sexleksaker, just för att det är deras jobb.
Annars är det som sagt beställa på nätet som gäller, vilket är helt odramatiskt. Tror dessutom att dina föräldrar föredrar att du köper sexleksaker än att ha killar som sover över (fast det ena utesluter absolut inte det andra). Så egentligen bör de stödja det hela om inte annat.
Äldre syskon kan också vara bra hjälp beroende på hur bra man brukar komma överens.
Testa att gå in i sexbutik skratta och fnissa titta snabbt omkring gå ut sen får du se det är hur lugnt som helst så kan du gå in igen en annan dag och köpa det du ska ha.
#3 Mitt andra problem med hembeställning är att min bank krånglar så jag kan inte betala över internet asså inte sätta in pengar det enda jag kan göra är att ta ut pengar eller betala i affär…..
#4 Ja det var en ganska bra ide tycker jag…. måste bara hitta en affär runtomkring som man kan köpa sexleksaker i… har inte hittat någon än!
Ta mot postförskott det kostar lite extra men då betalar man på posten när man hämtar paketet, kostar några extra kr men det funkar utmärkt.
tack alla för tipsen ska nog gå in i en affär men måste liksom hitta en först 

Sen finns det även affärer där man beställer på internet och sen kan hämta varorna i butiken. Då får man dem färdig packade i en påse och så är det bara att betala. Så gjorde jag förr men vet inte om det bara var det stället som gjorde så eller om det finns fler.

Glöm inte bara att om du ska hämta ut ett postat paket i ditt namn så måste du ha legitimation. Annars får du inte hämta ut det.
Är du under 18 så är nog det bästa att gå in i en affär eller kanske be någon annan beställa åt dig :)
Qui dormit, non peccat
Skrev i "fel" tråd trodde jag var i denna lol:
Kom just ihåg att man kan numera köpa leksaker på apoteket, Dock köper jag inte därifrån utan köper hellre från en affär som är inriktad på det för då blir oftast priset bättre. Det kan skilja flera 100 kr på samma leksak beroende på var man köper den. Så det är värt att googla runt och titta vad som finns. Läsa lite recensioner osv osv.
Jag tycker du ska gå till en butik och köpa direkt där. Det kan kännas underligt första gångerna, men det är bara att göra det, ingen kommer att reagera eller titta på dig. De som jobbar där är vana och jobbar precis som alla andra.
Jag vet inte var du bor, men Martinshop är en bra och prisvärd kejda om man ska gå till en butik. Det står på deras hemsida vilka platser de finns på.

ofta är det trevligt på sexaffärer, spec de som även har kvinnliga anställda. då är det lite mukare stämning och många par/ tjejer som är inne och handar.
Jo sexaffärer verkar vara ganska okej och skulle nog våga gå in där för dom är ju vana det är ju inget nytt för dom men problemet är att jag måste hitta någn i närheten först då jag inte vet om det finns här och vi har bara små apotek
Jag har samma problem… Fast jag har hittat leksaker jag vill ha över nätet och skicka efter. Där jag bor är det en bit till posten så kan inte hämta ut paketet utan att någon av föräldrarna är med.
Och de lär ju bli nyfikna vad som finns i… vad ska man säga liksom? Funderade på om jag skulle beställa något "vanligt" samtidigt, men det fanns inte så mycket att välja på och för litet för att skickas i en stor kartong med flera leksaker i.
Behöver ju inte vara en sexleksak utan ibland är det trevligt med en simpel vibrator. Så ni som inte vill eller vågar köpa en riktig sexleksak, det finns lösningar för er också.
Finns en mängd olika versioner av vibratorer, för ömma muskler eller liknande som fungerar för utanpå stimulering.
Den billigaste och vardagligaste så den kan tom stå framme i bokyllan utan att det ser konstigt ut är:
http://www.biltema.se/sv/Hem/Hygien/Elektriska-apparater/Mini-massage-84227/
30 kr på Biltema
75 kr på teknikmagasinet ( http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=370239 )
Sen finns det också andra varianter. Tex huvudmassage grej som man kan ta bort själva pinnarna på: 40 kr på teknikmagasinet ( http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=370227 ) dock utgår den ur sortimentet. Jag tar med den för att ni ska se att de behöver inte kosta mycket pengar eller vara pinsamt.
Ett annat alternativ är de mer kraftfulla och riktiga massageapparaterna: 150 kr från Rusta
http://www.rusta.se/massageapparat_p90951405.html?produkt=MASSAGEAPPARAT&kategori=Massage
Hoppas detta kan hjälpa någon iaf, gillar ni förslagen men har inte dessa butiker i närheten så finns det ofta de här små även på stora matbutiker ibland typ ica maxi eller så. Så håll ögonen öpppna så ska ni se att ni hittar något som passar.
Problemet med att köpa sexleksaker på nätet är att du bara är 15 år. De flesta sexbutiker har en 18-årsgräns och därför får du nog be någon äldre att beställa åt dig i så fall. Annars får du helt enkelt ta mod till dig och gå in i en butik och köpa en. Lite pinsamt men det är snabbt över 
#18: 9 år gammal tråd
#18: Bättre att fråga Admin för forumet om det är okej med reklam än att bli påkommen med smygreklam.
// Harley
Tack för anmälningen så jag såg det :)