Hjälp snälla
Detta är egentligen ganska pinsamt, men jag vill ändå ta upp det fr att höra vad ni tror.
Jag är 19 år & oskuld. Jag har egentligen fått orgasmer sen rätt unga år…
Men nu den senaste tiden har jag blivit ganska "sexuellt frustrerad" och har provat köra upp en morot.
Då har denna "svidande smärtan" som vissa beskriver det kommit.
Men igår provade jag med en banan. Den var väl inte så "mjuk" i änden som den borde, men jag tänkte "det är nog ingen fara" så jag tog det försiktigt.
Jag körde egentligen bara in den, fick orgasm och tog ut den. Alltså inte en massa "ut & in" för det sved.
Märkte lite blod på den när jag drog ut den. Jag gick på toa, kissade. När jag torkade mig var det en del blod på pappret. Kollade ner i toan och fick nästan lite panik, blod!
Googlade lite och fick svaret att "är man inte tillräckligt våt kan blödning uppstå". Jag blev ganska lugn & bekväm.
Senare på kvällen märkte jag lite blodig/rosa flytning, men ingen mer.
Nu i morse torkade jag mig för att kolla hur det såg ut innan jag kissade. Pappret var helt rent så det kändes ju bra :)
Skulle göra nr. 2 och har varit lite förstoppad så jag fick anstränga mig lite.
Torkade mig och då var där lite blod på pappret. Och det ÄR från slidan.
Tänkte först att jag kanske fått mens, känt mig lite så idag.
Så jag satte på en binda. Men jag blöder inte längre…
Jag hatar att gå & vara orolig :( Och jag hatar ännu mer att kolla upp det om jag inte behöver. Vill inte att mina föräldrar ska veta att jag kört om saker där…
Och jag får tillägga att jag inte använda glidmedel/kondom. Så det har varit ganska segt ibland.
Föressten, glömde tillägga.
Läste att man kan få lite blödning vid ägglossning, ca 2 veckor innan mensen.
Min mens är planerad om ca 1-2 veckors tid.
Säkert bara mödomshinnan som spruckit lite :) Så ingenting att oroa sig för!

Jag tror som #2
Men även om du skulle vilja kolla upp det så behöver ju inte dina föräldrar veta något. Du är ju 19 år och myndig
Om du tänkt stoppa in fler saker som inte är en dildo så sätt på en kondom tycker jag :) Finns ju en del bakterier på frukt och grönsaker. Jag har också stoppat in en morot en gång och hade den i en platspåse då ^_^
Så kondomer tycker jag du ska köpa. Och jag är i #2s linje, inget att oroa sig för. Det går över! Men vänta tills du är riktigt våt innan du stoppar in något igen, det är mycket bättre.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Kan vara livmodertappen en bit upp som blöder lite. Den kan vara känslig men om det inte är några mängder har jag förstått det som att det är ofarligt.
Med glidmedel blir det lättare att föra in och ut leksaker också så köp det online eller på apoteket :3
Som #4 sa om du använder organiska objekt som leksaker är det nog bra med en kondom på, om du använder en dildo måste du inte det om du inte vill men var noga med att skölja den efter användning ^^
Hejsan!
Jag håller med det övriga inget att oroa sig för, men jag tycker du skall satsa på att köpa en dildo istället för organiska ting, visst inget fel men som de övriga skrev använd då en kondom.
Men använder du en dildo så kommer du inte behöva oroa dig om du skulle göra någon skada i underlivet, jag menar en dildo är ju utformade för detta.
Dessutom kan du lära dig mkt själv om du använder en dildo istället för organsika ting.
Du kan lätt beställa över nätet alt sexparty där de säljer sexleksaker. Allt är sekretess belagt samt att detta är mer vanligt än vad man tror att människor använder sexleksaker.
Mitt råd köp en dildo och exprimentera man skall inte skämas över sin sexlust det är den mest naturliga i världen!
Lycka till
Gissar på ett litet "skrubbsår" på livmodertappen. inget farligt men skönare att slippa.
Det finns en princip jag tycker låter sympatisk: stoppa bara in sånt i slidan som du också skulle kunna stoppa i munnen
. En banan är (om det inte är en KRAV-banan) besprutat med en massa insektsmedel mm och de flesta skulle nog dra sig från att stoppa in en oskalat banan i munnen. Men en nyskalat och välsköljd morot tror jag inte är en dyft sämre än en köpt plastleksak!
"Läste att man kan få lite blödning vid ägglossning, ca 2 veckor innan mensen."
Det stämmer också, så det finns flera olika möjliga orsaker till att det blödde. Min egen erfarenhet är dock att jag brukar ha smärtor i magen de ägglossningar då det blöder. Men det kanske är olika.