Ni som äter neovletta 28
Har en fråga till er här inne som äter neovletta 28, och INTE hoppar över mensen.
**Vilken sockerpiller-dag kommer eran mens på?
**Jag är nu inne på piller fyra av dom vita pillren, och min mens brukar komma på den sjätte.
Därefter håller den i sig i en vecka, trots att jag börjat med hormonpillren igen.
Bör det ta hela 6 dagar, dvs nästan alla vitapiller-dagar, innan mensen kommer igång, hur är det för er?
När jag åt Neovletta tidigare kom min mens alltid på fjärde sockerpiller-dagen :) har precis börjat om med p-piller (Abelonelle, samma som Neovletta men annat namn) igen och har bara hunnit ha en "normal" mens som jag inte hoppat över/förskjutit och då kom den också på fjärde sockerpillret.
Jag äter inte neovletta längre men jag gjorde under flera år. Min mens brukade komma på femte och slutade på sjunde.
Tänker att det tar lite tid för kroppen att ställa om sig, den får ju rätta sig efter andra saker än sin egen rytm helt plötsligt :)
Närjag åt det fick jag på 3e eller 4e pillret, lite olika från person till person :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, tack för alla svar :)
För mig kommer mensen alltid på tredje vita pillret, oavsett om jag skjutit på mensen eller ej :)
Mvh Nathalie
Alltid på fjärde :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se