Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 6630 ggr
SofiaWe
0

BH... Hjälp!

Jag har 80E på bh-ar och håller bli galen, mina bhar jag har, som är från bravissimo, är jättebra men dom skaver så IN I! Jag klarar inte av det längre! Dom sitter riktigt bra och jag har aldrig hittat en bh som sitter så bra, men jag måste verkligen skaffa nått som är skönt och som sitter bra!

Har ni några tips? Utan eller med byglar spelar ingen roll, så länge den är skön! :) 

(Hoppas jag valde rätt grupp)

leemland
0

På vilket sätt skaver dom? Det kan vara så enkelt att du ska gå upp till 85 istället :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

SofiaWe
0

i sidorna och på ryggen, det är byglarna och sömmarna mest tror jag!

Hmm ja kanske det! Men isåfall vill jag köpa ute på affär, men jag har svårt att hitta nått bra! ? :)

leemland
1

Okejj, ja de låter som om du bör gå upp till 85 :) Har du kollat lindex? jag har själv svårt att handla BH för att jag har stora :P Men dom har oftast till mig :) 85E tror jag inte du skulle ha problem med att hitta där :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

SofiaWe
0

Jag har kollat här där jag bor men jag får nog ta och kolla en lite större lindex för dom hade typ bara amningsbehåar som var min storlek Skrikandes Tack för tipset! ^^

leemland
0

Oj, inte så trevlig ju.. Ja gör de, du kan också kolla Twilfit och så säger dom att triumph har stora storlekar :P Dom kostar lite mer men de kan det vara värt för oftast håller dom bättre än billiga ju :) Lycka till i sökandet! :)

/ J 

SofiaWe
0

Okej, det ska jag göra! Tack! :)

pavor-nocturnus
0

Jag kan definitivt tipsa om märket freya. Jag har jätteofta samma problem med byglar som skaver in både mellan brösten och på kanterna just på grund av byglarna, min bröstkorg är ganska konformad så det är nog därför. Freyas bhar är jättebra (!) skaver ingenting överhuvudaget och formen på brösten blir jättesnygg, breda axelband och okrånglande knäppen :) Kostar väl runt 3-500, men så värt det!

kaka1234567
0

Triumph är sjukt sköna

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

[WickedAlly]
0

På Kappahl har de ett märke som heter XLNT eller något liknande och de har väldigt bra produkter. Breda axelband, de är stabila och håller förvånansvärt bra för att vara i den prisklassen.

Känns inte som att man har bh på sig alls, nu har jag 85D och inte E visserligen men tror inte att det är så stor skillnad mellan storlekarna ur komfortsynpunkt.

SofiaWe
0

Tack för alla tips! 

#7 Var kan man köpa freya?

pavor-nocturnus
1

#10 Oftast på renodlade underklädesaffärer, nu vet ju jag inte vart du bor, men details har rätt många butiker lite varstans tror jag :) Annars är de rätt bra på att skriva återförsäljarna på sin hemsida också.

SofiaWe
0

Okej tack! :)

[kalelo]
0

Hej,

Jag rekomenderar märket Swegmark, jag har nyligen funnit märket och tycker att de sitter kanon. Kolla in deras sida, de har länkat till en onlinebutik man kan köpa dem online också. De har din storlek, kollade.

Jag har mindre byst men större omfång än du och har svårt att hitta bra sittande BHar… tycker de sitter kanon och de har breda axelband också så det skaver inte ett dugg i axelpartiet. De bekvämaste BHarn jag har kommit över hitintills i mitt liv.

www.swegmark.se

Lycka till i ditt BH-sökande!

drika
0

new yorker har både snygga och sköna!

Hälsningar

Fredrika

Anonym
1

Jag tycke du ska pröva märket freya, det har jag och jag har 70G. du kan ju också alltid pröva gå in på en ordentlig BHaffär och be dem hjälpa dig, så brukar jag göra. de brukar ju vara riktigt duktiga och dom vet vad som kommer sitta bra etc.=)

[NinaCrown]
0

Jag gillar Change, men finns tyvärr inte i alla städer ^^'' Men de brukar ha supertrevlig personal som inte irriterar sig på ifall man provar fram och tillbaka i en halv evighet även om man sen går hem med något av de billigaste de säljer XD

SofiaWe
0

#13 jag såg att twilfit är en av deras återförsäljare så dit ska jag åka och kolla! Dom såg ut att vara riktigt sköna bhar! Tack alla för tipsen! :)

Cavia
1

Jag har stl 85 D, och har en favoritmodell som jag köper på Twilfit. Finns i färgerna svart, vitt och hud och kostar bara 149:-. Har aldrig problem med att den skaver. Tror jag är inne på min 5e av samma modell. På Twilfit är dom dessutom duktiga att hjälpa till så man får rätt storlek.

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

SofiaWe
0

Låter perfekt! Dom ska jag leta efter! Tack :)

Tarotstollan
0

Kolla Swegmarks, Abecita och Miss Mary´s.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flisan708
1

Om jag vore dig skulle jag gå in i en butik där de bara håller på med underkläder, här finns en butik som heter "underverket". Googla på dem och maila dem, de kan säkert hjälpa dig att hitta en butik där du bor. Det är bättre att satsa på en bra bh än 10 dåliga.

Cavia
0

#21 Jag har bara haft otur när jag handlat på just Underverket (har ju affären även här i Falun) Har handlat 3 st bhar för runt 500 st. Supersnygga och sköna, men trots att jag tvättat dom enligt konstens alla regler har sömmarna gått upp och byglarna "tittat fram" Så jag handlar inte gärna där igen :(

flisan708
0

#22 Har du varit tillbaka med de bh:na? Jag gick dit med en som jag använt ett tag pga missfärgning, fick en ny. Har bh:ar som säkert är fem år å är som nya. Tycker du ska gå dit och prata med dem, du får säkert nya.

Cavia
0

#23 japp, varit tillbaka med alla, och fått nya…men efter den tredje så gav jag upp…

flisan708
0

#24 Förstår du gav upp, men blir förvånad att de bh:arna hade dålig kvalitet. Handlat där i många år å har bara haft problem en gång.

Cavia
1

#25 ja men precis. Hade ju oxå bara hört bra så jag tänkte testa…men men…nu kör jag som sagt med en betydligt billigare variant från Twilfit som håller :)