Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: ung-kvinna
Läst 2811 ggr
drakenbeerg
0

Krossat hjärta

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 11 månader idag och jag har aldrig varit lyckligare. Jag är så himla kär och varje gång jag träffar honom får jag fortfarande fjärilar i magen. Han säger "jag älskar dig" 3 gånger om dagen och jag bli lika glad och uppspelt fortfarande som om det vore första gången. Han får mig alltid att skratta och bli glad t.o.m i de värsta situationerna och han vill verkligen få mig glad.

Jag älskar honom så mycket så det gör ont och jag gör verkligen allt för honom. Jag har gett upp två vänskaper (ingen stor grej, mitt ex och en kille jag höll på med), har inte festat på nästan ett halvår för jag vet att han bli arg… vilket är ganska drygt och så. Han är ganska krävande men jag är ju så kär så jag dör så det står inte i vägen.

Men han flyttade upp hit till Leksand för att spela hockey och nu kanske han ska flytta hem till Göteborg igen för han får inte spela så mycket på matcher… Och jag vet inte vad jag ska göra!!

Om han flyttar så vet jag inte hur jag ska hantera det för jag kommer inte kunna ha ett distansförhållande… snälla hjälp mig! Vafan ska jag göra??

[silkesnosen]
6

Om det här är ngt extra så överlever förhållandet avståndet. Sedan undrar jag över ordet "krävande", är föhållandet bara på hans villkor? Vad får du bestämma, reflekterar han själv över dig och er?