AKUT HJÄLP!!!!!!
Hejsan jag behöver veta vad det kan vara för tecken
Min flickvänn har jätte ont i livmorden lät det som och det gör tydligen så ont att hon gråter verkligen. Läste på nätet att det kunde vara nåt med gravidetet och ändå så ont kan det väl inte göra?

Låter snarare som mensvärk, ägglossningsvärk eller livmoderinflammation kanske..
Graviditet gör ju inte ont i livmodern på det viset, om det är är värkar då förståss..
Säg åt henne att gå till ungdomsmottagningen eller en barnmorska och kolla upp saken om hon är oroligt. :)
Qui dormit, non peccat

Mensvärk eller ägglossning kan göra förbannat ont. men om hon gråter så kanske hon ska ringa sjukvårdsupplysningen för att få råd
hon åkte till akuten och hon ska få medecin idag så blir väl bättre antar jag
Vad var det frågan om då? Mensvärk eller något helt annat?
Mensvärk kan ju göra så ont så att man både gråter, svimmar och spyr och inte vet vart man ska ta vägen. I vissa fall kan det hjälpa med smärtstillande mediciner, ibland hjälper det inte. Min nya "drog" för smärtstillande under mensen är folsyra och magnesium, äter det så gott som varje dag hela månaden och får både lugnare menstruationer och mindre smärta. Magnesium verkar muskelavslappnande ganska direkt och det är inte farligt att ta en stor dos (5-600mg brukar jag äta varje dag och mer när jag har mensvärk).
I vissa fall kan det vara cystor på livmodern som gör ont.
Medarbetare på westernridning.ifokus
hon har fått urinsvägsifektion och verkade som det kanske kunde vara nåt mer men hon har ätit medecin ett tag nu så det verkar bli bättre
Se till att flickvännen alltid kissar efter sex och tipsa om att hon kan dicka molkosa, för att undvika det hela i framtiden.