En skärrande händelse...
Idag var jag med om en jätteobehaglig händelse- och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag känner mig nu mer än att jag verkligen är skakad, äcklad och lite rädd än..
Min sambo var och jobbade och en av hans vänner hörde av sig till mig och frågade när han kom hem. Han hade hört av sig till sambon men inte fått svar. Efter en syund frågade han om jag ville ha kaffe- vilket jag ville och tog med mig hunden ner och drack kaffe- som jag gjort förut med. Inget mer med det- vi pratade och pratade (tänkte att han behövde prata med någon eftersom han och hans tjej har det lite jobbigt nu). Han satt bredvid mig i soffan och lyssnade när jag prata om mig och sambon och hur jobbigt vi haft det med min mamma mm. Jag var helt inne i vad jag pratade om och tittade inte direkt på honom men när jag titta till så satt han och runkade brevid mig! Jag blev rädd, skakis, och blinkade bort tårarna och sprang in på toan med hunden. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till och om jag ens vågade gå ut från toan. Kanske stod han där? Tänk om han skulle våldta mig? Så många tankar. Ringde sambon som inte hade tid just då. Messa honom, men batteriet var typ dött. Sen öppnade jag försiktigt dörren, men han var kvar i sitt rum så jag smög ut och skyndade mig hem…
Men gud, det var det sjukaste
Vad i helvete rent ut sagt?! För det första: Berätta för din sambo. För det andra: polisanmäl. Gud vad äckligt, kränkande och fruktansvärt!
När kommer din sambo hem?
*stor styrkekram*
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#1 Tack så mycket. Usch det var hemskt… jag berättade för honom , han blev jättechockad och arg. Fick ett sms av kompisen där han bad om ursäkt och typ skrev "jag förstår att du är sårad och arg, det var inte meningen" men vad jag mest var- var rädd. Jag visste ju inte alls vad som skulle komma näst…
Vad är det för konstig människa, så fruktansvärt respektlöst.
-"Inte meningen"??? Jo, det var det, dock så verkar han ju ha märkliga tendenser…
Usch och fy! Vilken äcklig människa! Tur att du berättade för din sambo och att du tog dej därifrån snabbt! Radera den där människan ur ditt liv!
Uppenbarligen har personen stora problem och det är inget du ska hjälpa honom med. Det han gjorde var otroligt respektlöst och rent av sjukt i mitt tycke.
Har suttit här som en gapande fisk i chock i minst 5min nu O.O Bara, WHAT?!?! Gör en anmälan, varna grannar, bussa karln på honom, gå ner och ge han en höger… Vad som helst!
Nämen, vad är det för människa?! Det är nog bäst att ni båda två slutar ha kontakt med den människan. Han verkar inte vara riktigt frisk och vem vet vad han kan tänkas göra längre fram. Skrämmande!
Sexuellt ofredande? Går det inte under det?
Oerhört äckligt av honom. Synd att du skulle behöva vara med om det.

Japp, sexuellt ofredande, straffbart - anmäl honom!
Sen önskar man ju alltid att man skulle finna sig snabbt när man hamnar i oväntade situationer och istället för att bli rädd stirra på honom och säga "men vad fan GÖR du, har du inga som helst gränser människa?", ta upp mobilen och ta ett foto, gå därifrån och mms:a polisen…

Låter ju helt galet, hur kommer man ens på tanken att göra nått sånt? 
Qui dormit, non peccat
#9 Många får för sig mycket dumt :C Karlar verkar även vara duktiga på att få för sig att man vill ligga med dem

#10 Visst finns det individer av båda könen som får för sig en del skumma saker, men de är ju inte direkt normalt att sätta sig och runka framför en annan ändå.. Iaf inte om man inte ens hånglat eller pratat om det innan! Känner tjejer som gjort samma sak mot killar, oxå totalt oförståeligt.
Qui dormit, non peccat
#11 Nej, inte alls ok men tänkte bara att jag mött fler killar som skulle kunnat få för sig något sånt här än tjejer… De tjejerna jag träffat har varit mysko i annan rikting istället ^^''

#12 Jo mysko individer finns det verkligen gott om ^^
Qui dormit, non peccat
Usch nu har han hört av sig till sambon igen. Skrev typ; Snälla berätta inte för min flickvän. Jag förstörde inte ditt förhållande så förstör inte mitt…
#14 Jag skulle talat om O.O Jag skulle skrika de i ansiktet till henne och be henne fly medans hon fortfarande kan för något måste ju vara fel på karln.
Och att han skadat dig är extremt mycket värre än om han skadat ditt och din killes förhållande anser jag.

"Jag förstörde inte ditt förhållande så förstör inte mitt" - alltså, hur tänker han nu? Att han gjorde dig/sambon en tjänst på något sätt? Hur menar han att han hade kunnat förstöra ert förhållande? Att ni på något sätt är lika skyldiga i den här historien? Han försökte ju förstöra ert förhållande, om något.
Påpeka för honom att han har gjort sig skyldig till ett brott, och om du väljer att inte polisanmäla honom ska han enbart vara jävligt tacksam. Flickvännen förtjänar också att få veta att hon är ihop med ett gränslöst pervo, men om det är ni som ska upplysa henne om det avgör ni själva.
Jag hade redan berättat för hans tjej, så hon visste redan. Nu har den här killens mamma hört av sig och tackat mig. Att jag berättade.
"Hej
Tack för att du berättade vad som hänt. Nu kan vi bara stötta och hjälpa Tobias så han blir av med demonerna.
Jag är dig evigt tacksam."
Kändes bara jobbigare….
Låter ju bra, inte värre, spöken lever bättre i mörkret, kom ihåg det!
Lynxkissen - jag tycker att du ska försöka släppa händelsen nu. Du har berättat för alla som bör veta om det och mer kan du inte göra nu. Jag tycker inte att du ska ha ngt med denna personne att göra överhuvudtaget och det tror jag inte att du vill heller för den delen! Och nu vet jag inte vart din sambo står i detta, vill han ha fortsatt vänskap och kontakt med denne kille? Annars tycker jag att han ska ge upp sin vän. Att skicka ett sådant sms till din sambo efter den typen av händelse visar bara ännu mer på att killen inte mår bra/är frisk. Hans föräldrar har tackat dig för att du berättat och det är helt rätt, nu är det upp till hans familj och de som håller av honom att hjälpa och stötta honom, inte du eller din sambo.