Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: killsnack
Läst 6718 ggr
jonnas
2

Förhållande med en oskuld

Hej! Jag behöver lite hjälp. Det är så att jag är sexton år och precis börjat "dejta" en kille som är ett år äldre än mig. Jag har de senaste två åren (sedan jag förlorade min oskuld) provat på en hel del. Men killen jag träffar är oskuld, han har aldrig "tafsat" på en tjej osv och han vet liksom inte riktigt hur man gör. Jag vet inte hur jag ska göra för jämfört med honom så är ju jag "expert" om man tänker så och jag är ju van med att killarna jag är med tar på mig och så men när jag tar initiativet och börjar smeka honom lite lätt så är det som att han inte riktigt förstår vad jag håller på med. Man hade ju kunnat tro att det är så att han inte är intresserad av mig men han har ju sagt att han är intresserad av mig och att han vill förlora sin oskuld med mig. 
Hjälp mig, hur ska jag göra? Snälla!

Tacksam för svar

hus-musen
8

Du får helt enkelt visa honom hur du vill ha det, ta hans hand och placera den där du vill ha den ^^ 
Han kanske är blyg och behöver lite "hjälp", fråga honom om han tycker de är skönt, om du ska fortsätta osv. Säg att han gärna får smeka dig och vad du tycker är skönt.

Oavsett om han är oskuld eller inte så är kommunikation alltid det bästa ;)

Qui dormit, non peccat

[silkesnosen]
9

Ärligt talat så kan ju det här vara bättre, en kille som inte inbillar sig att han kan, utan kan vara lyhörd och lära.

CelsiusT
5

Se det som en dans där han ännu inte kan alla dansstegen. Visa och berätta hur du vill ha det ;P Prova att smeka och röra vid honom och fråga om han gillar det.

Medarbetare på westernridning.ifokus

[NinaCrown]
1

Jag skulle flyttat runt hans händer ganska mycket (det kan vara pinsamt att flytta runt sina händer själv på en främmande person när man inte är van vid den eller situationen) och bara mysa runt ett par gånger utan att ha sex, samt att taffsa tillbaka utan att det blir för närgånget. Sedan när båda varvat ner skulle jag frågat vad han tyckte verkade trevligast eller mest spännande så vi kunnat fortsätta där ifrån nästa gång.

Dock har jag ingen större erfarenhet av oskulder på det viset ^^'' Men det är vad min instinkt säger!

ettlitetalias
0

Hmm, de oskulder jag haft har varit mest ivriga på att bli av med den så mina tips kanske inte är de bästa..

Men är det en blygare kille så brukar ett rejält hångel släppa lite nervositet och nyfikenheten tar över. Det kan ta ett tag, men det får det göra. Behöver inte "kladda" så mycket i början, utan mest bara hålla varandra riktigt nära och kyssas passionerat.

pernillaa
0

Ja jag har bara varit med en oskuld(förrutom killen jag förlorade oskulden med) och det slutade rätt illa. Han var liksom lite för nyfiken och klädde av mig på överkroppen och försökte tafsa och så när jag sov.
Men som redan nämnt, hångla upp honom rätt rejält. Tillslut slutar han nog tänka och bara hänger på. =)

Ha en bra dag! // Pernilla