Fina trosor, men sköna?
Jag är väldigt mycket för stringtrosor, string och hipster. Det enda problemet för mig är att de efter tvätt blir så stela, skaver vilket slutar med mina snobbentrosor i bomull då jag lätt får röda prickar efter rakning där nere. Bomullstrosor i all ära, men ibland vill man gärna vara lite finare, men inte behöva vara obekväm för stt killen ska ha något att titta på. Så, har ni några tips på märken med bekväma men samtidigt fina trosor? Behöver inte vara spets, men det är väl spets jag har mest problem med att hitta som är fina och bekväma.
Jag har hittat mina absoluta favorittrosor på Cubus, det är en hipstertrosa (tror jag..) som är bomullstyg med bred spetskant, det blir ngt mittemellan string och "vanliga" trosor tycker jag då jag tycker string är obekvämt numer och vanliga trosor ger den där fula sömmen genom byxorna. Tyvärr fanns inte just den trosan jag beskriver med på Cubus hemsida, men de finns i butik! Dessutom kan du köpa 3 och betala för 2 
Hoppas du hittar vilka jag menar om du bestämmer dej för att kika in på Cubus ngn gång, för de är riktigt bekväma och fina tycker jag!

Stela trosor? Provat med sköljmedel?
Har massor men upplever inte att de blir stela eller obekväma om det inte är dålig kvalite på dem så man får kasta dem efter 3 tvättar.
Qui dormit, non peccat
Har en hel drös i spets, från alla möjliga ställen. Ett par är möjligen "stela" men det är själva kvalitén, de var så vid köpet. Alla andra är lika mjuka som innan, däremot får man släga en del efter ett tag pga att de blivit solkiga av ålder, eller att man råkar ha sönder dem..
Paulina
Till underkläder ska man helst inte använda mjukmedel alls det är inte bra för underlivet.
Jag säger testa ett par bambutrosor finns inget mjukare att ha på sig och man behöver inga mjukmedel för att de ska hålla sig så lena och mjuka, kan tvättas i 60 grader + är naturligt antiseptiskt vilket är väldigt bra i underkläder.
Här köpte jag underkläder sist och det funkade bra och det är gratis frakt + man kan få faktura ifall man inte vill betala med kort.
http://www.bambootrend.com/sv/
(köpte även hipstertrosan + linnet med blommorna, väldigt fina och sköna + det var ju inte speciellt dyrt heller)
Kör bara med spets och vad jag tror du kallar lite "finare". De flesta köper jag från ellos. Rekommenderas!
Undrar du över bekvämligheten på någon speciell så bara fråga.
Jag har ett fyrtiotal trosor, varav ca 35 är string och spets, har aldrig haft några som blivit stela. Köper oftast på HM, Cubus och andra vanliga kedjor.
Calvin Klein och Victorias Secret tycker jag har de klart snyggaste och mest bekväma trosorna! Kvalitén är jättebra dessutom.
/Christina
Jag har aldrig haft problem med stela trosor så jag förstås inte hur du lyckas. :) Kanske det blir så om man använder dem väldigt ofta? Själv har jag flera hundra trosor så det är kanske inte så konstigt om de inte blir stela då?
#8 inte stela som att de blir som sten men de är inte speciellt mjuka och lena, utan sitter och skaver lite
#8 älskar mina trosor från VS, får kolla om de går att köpa online oc vad det is kostar! :)
Köper mina på Bon Prix. Billiga, sköna och hållbara. Beställde 20par ett tag sedan, kosta 300kr.