Kan inte sova veckan innan mens
Nu är det snart dags för mensen igen, och jag ligger sömnlös som vanligt! Är totalt slut, men samtidigt klarvaken och full av energi. Kan inte slappna av alls och ligger bara och vrider och vänder på mig hela nätterna. Ska jag jämföra det med något så är det som att ha druckit en kanna kaffe direkt innan läggdags, så man är trött, men allt går ändå på högvarv. Det är min andra totalt sömnlösa natt nu och jag har alla frukostserveringar den här veckan och har en känsla av att jag kommer krasha totalt av att inte sova och även vara tvungen att "gå upp" kl 6 varje morgon. Pms:en blir ju inte roligare när man är helt slut heller!
Finns det någon som har tips på vad man kan göra för att få sova lite? Jag joggar några gånger i veckan redan, och har i princip alltid en orgasm före sänggående för att slappna av, men det hjälper liksom inte..

Här är det tvärtom - kan knappt göra annat än att sova veckan innan. Förbannade PMS, jag är så trött på allt som har med den att göra just nu.
Sex brukar hjälpa mig när jag har svårt att somna. :)
För mig är det likadant.
Ligger och vrider på mig i timmar fast att jag är jätte trött.
Oftast en orgasm brukar för mig lätta lite grann och jag slappnar av mera. Tillslut somnar jag, efter att jag fått tyst på en snarkande sambo :)
Låter klyschigt men varm mjölk, det är något ämne i mjölken som aktiveras eller något när det blir varmt och då blir man tröttare. Funkar bra för mig.
http://www.aftonbladet.se/halsa/somnklubb/article12519155.ab
Annars kan du alltid slå på kanal Nrk2 på teven, garanterat sömnpiller ;)
Du säger att du joggar några ggr i veckan, men är det då på kvällsidan? Själv blir jag riktigt trött efter ett ordentligt pass.
Om inte annat så läs kanske en mindre spännande bok. Det brukar fungera för mig om jag vill bli sömnig.