Drömma om andra män??
Är det normalt att drömma om andra män? Att man är otrogen? Har ett förhållande sedan fyra år tillbaka och på senaste tiden har jag börjat drömma att jag varit otrogen…med hans vänner(!) och en utav mina vänner(!)
Förstår inte varför men får så sjukt dåligt samvete….vad ska jag göra? Någon som känner igen sig? :/

Jag drömmer helt bisarra saker hela tiden, sexrelaterade eller ej, så jag tror inte man ska lägga någonsomhelst vikt vid det. Du kan ju (antagligen) inte styra över vad din hjärna gör när du sover.
Varför känner du dig skyldig över något som du inte kan kontrollera? Förlåt, men det där låter knasigt i mina öron.
Jag har drömt om min pojkväns kompis och jag berättade det åt min pojkvän och vi bara skrattade åt det hela. Så ibland kan man få ett skratt ur det hela.
Och vad du ska göra? Ingenting! Skärpning, det är bara drömmar. Jag är säker på att din kille också har haft en sexdröm om hans kompisar eller dina kompisar.
Men om det är dagdrömmar som du pratar om så kan det förstås bli lite annorlunda.
Jag har en vän som hela tiden har sexdrömmar om alla sina kompisar. Min vän kan inte göra någonting åt det precis. Det är nog något som kommer naturligt och man ska inte läsa in för mycket i sådant där.
Så nu tycker jag att du ska rycka upp dig själv och banka in i ditt huvud att det här är inget ovanligt eller farligt! Med andra ord så tror jag att det är faktiskt ganska vanligt eftersom alla min kompisar (de som jag har så pass bra kontakt med) har haft sexdrömmar som inte har involverat deras partner.