Kvinna iFokus

Kvinna

Etiketti-hemmet
Läst 5053 ggr
AnnikaMargareta
0

Hur förvarar ni era handväskor?

Jag är väldigt förjust i handväskor, så till den milda grad att vår hall fullkommigt svämmar över. Det går helt enkelt inte ha det så här längre. Finns det nån annan hadväskesamlare där ute och hur förvarar ni era väskor ? Någon som har något tips ?

hus-musen
0

ett tips är ju att lägga väskor i väskor, om du förstår vad jag menar. en liten i en lite större osv.

Qui dormit, non peccat

elyse
0

Jag har de på en hylla i en garderob och i en stor plastkorg från IKEA.

ChristineL
0

Mina handväskor ligger överallt! Haha :P I hallen, i garderober, på golvet i andra rum, dom är hpplösa att få fason på ;)

citytjejen
0

Mina handväskor, som är några stycken om man säger så, är spridda över hemmet! De som jag knappt använder, men ändå vill ha kvar, ligger i en sån där lite större förvaringslåda med lock i plast under soffan. Sen hänger några väskor i klädkammaren, några hänger i hallen och några ligger på en hylla i en garderob.

Jo, och ett par ligger i varandra så som #1 skrev, och de står ovanpå en garderob.

/Christina

patronsaint
0

Nu har ju inte jag tok många väskor men jag brukar dels lägga väskor i varandra annars har jag en hel del hängandes på väggarna Tungan ute

I want to be like the patronsaint of reality.