Vem är din partner lik?
Texten lyder rubriken..
Vem är din partner lik? Eller vem påminner h*n om?
Jag har kommit på att utséendemässigt är min pojkvän hyfsat lik Hamza i Andra Avenyn. c: Det är rätt kul!
Inte en aning. Inte tänkt på det :P Ingen direkt jag kommer på :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kan inte tänka på någon min pojkvän är lik, han har ganska så speciellt ansikte (är dock svensson).
Däremot åkte jag en kryssning en gång och såg min pojkväns dubbelgångare. Enda skillnaden var att han var 10 år äldre och hade två barn… Men samma klädstil, samma sätt att prata och, likadana glasögon och samma frissyr (och ansiktet var lika givetvis). Det var verkligen läskigt när jag såg honom några bord bort i lunchrestaurangen. Men han såg lycklig ut så det kanske var min framtid som sa hej, vem vet 
Hakuna matata!
#2: Vad häftigt! :>
En kille jag dejtade i höstas var läskigt lik Jake Gyllenhaal! Tyvärr flyttade han till Australien så någon "pojkvän" blev det aldrig.
Min är nog mest lik Martin Emtenäs i mitt i naturen=)
Min är lik Johnny Depp. Och när han låter håret växa så att det blir axellångt så är han en snyggare version av Russel Brand.
Jag har en jävligt snygg pojkvän 
Uh.. oj. Vet inte faktiskt, ingen så där som jag kan komma på direkt!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Tror inte han är lik någon kändis, men himla snygg är han :)
Ashton Kutcher, den långhåriga varianten, är min väldigt lik.
http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2011/05/ashton-kutcher-2011-a-p.jpg
Johnny Depp, 10 år äldre, mindre stylat och med snyggare händer 
Ingen kändis alls vad jag vet.. där emot så såg jag en Brad Pitt kopia på affären en dag. Sjukt likt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ingen kändis vad jag vet, behövs inte heller, för han är supersnygg som han själv är. :)
Måste bara berätta en sak om en tjej som jag dejtade lite ett tag. Första gången vi skulle träffas så trodde jag att jag såg hennes dubbelgångare på stan (enda skillnaden var hårfärgen). Tills det kom fram att hon hade en tvillingsyster 
Ett ex till mig var ruskigt lik Jimmi Simpson (hade nyligen sett filmen Loser där han är med). Var nog därför jag stötte på honom 
http://greenobles.com/data_images/jimmi-simpson/jimmi-simpson-07.jpg
_No way! Yes way!
Jag tycker min är lik en yngre Niclas Wahlgren, lika fint leende och tände, ansiktsform, ögonen. En kollega till mig tycker dock att han är sjukt lik Frodo :P
/Christine
Min man är lik Gary Sinise rollifigur Lieutenant Dan i Forrest Gump! Och det gillar vi 
/Christina
Åh jag vet inte om min är lik någon kändis men nu blev jag ju lite sugen på att ta reda på det ^^ Fast finns kanske inte så tok många vältattuerade skådisar direkt ^^
I want to be like the patronsaint of reality.
Sedan reklamen med Michael Phelps för Head and Shoulders började gå på TV så har jag insett att min pojkvän är rätt lik honom! Lite med ansiktsformen.
Kan kanske ha att göra med att Phelps har Marfans syndrom eller i alla fall en hel del av de de fysiska, synliga dragen utav syndromet, min pojkvän HAR Marfans syndrom bekräftat både kliniskt och genetiskt.
Men de är rätt lika haha
Min pojkvän är dock mycket sötare än Phelps 
Jennie
I skådespelargenren finns både Angelina Jolie samt Johnny Depp med vältatuerade kroppar, inom musikgenren , sedan är Lil Wayne i princip täckt av tatueringar och Robbie Williams har en hel del han också 
_No way! Yes way!
Sen brukar nog de flesta kändisar få sina gaddningar översminkade/bortretuscherade inför inspelnigar/foto.
_No way! Yes way!
Saga de har du rätt i hade jag ju faktiskt glömt!
Min kille är dock mer lik typen som stephen graham i this is england korsat med jesse james utseende mässigt ^^
I want to be like the patronsaint of reality.
Frank Zappa. ^^
Min mamma säger att min grabb är lik Darin, hans familj säger astt han är lik Raymond i 'Everybody love's Raymond' och hans pappa säger att han är lik Johnny Depp 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#18 Där nämnde du de snyggaste människorna i världen, enligt mig.
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Nu är vi inte tillsammans, men den jag träffar är väldigt lik Jake Gyllenhaal. Klagar inte ;)
Hmmm, min kille är väl lik typ alla andra asiatiska killar som finns där ute. :))
Min bror är däremot en exakt kopia av Jensen Ackles. Därför har jag aldrig kunnat tycka att Jensen Ackles är hot, skulle vara alltför läskigt.
En vän till mig är också en exakt kopia av Ross från Vänner. Han lade upp en bild på honom på fb och alla trodde att det var han, så pass lika varandra är de.
Konstigt hur många typer jag känner som är lik någon kändis..
SKulle va kul ifall ni la upp bilder på era killar så man får lite bevis 
#26 Skulle faktiskt vara roligt att se. Hehe, det finns ju en hel del som säger att åh han och han är så lik den och den personen. Sen får man se personen och man hittar ingen likhet alls.:)
#27 Precis, kan va ganska många som säger att sina killar är lik nån men så stämmer det inte alls, så därför kan det ju va kul att få bevis så dom inte bara sitter och hittar på 
Vem tycker ni han är lik? Här har jag lagat en riktig brakmiddag till honom, dill-lax romsås osv!! Jag kan om jag vill!! För en riktig sjömanskänsla så tog vi på oss våra sjömanshattar vi köpte på ullared!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Min kille är lång, blond och blåögd och många säger att han liknar Eminem, i alla fall när han snaggat håret mer osv! Jag vet dock inte om jag tycker han är lik Eminem haha menmen, men de kan ju vara för att min kille rappar också så många liknar han vid Eminem därför, rätt grymt ändå? Och han gillar ju Eminem så haha…nämen jag kan inte komma på någon kändis jag tycker han är jättelik, men det får väl bli Eminem om någon då :-)
Jag har fått höra att min sambo är lik Joel Kinnaman! 
Själv tvekar jag lite, men jo, i vissa ögonblick är dem väldigt lika!