Illaluktande kiss
Hej! Nu är det så här att mitt kiss har luktat konstigt nu ett tag… Lite mindre än ett år. Det luktar typ starkt unket ägg och pojkvännen min frågar ibland om jag är dålig i magen då han går på toa efter mig.
Det är värst på morgonen men att det har blivit lite lugnare nu.
Någon som vet vad det kan vara? Jag är 19 år.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
dricker du mkt vatten?
Undrar som #1 Det blir ju mer koncentrerat (och luktar mer) om man dricker dåligt…
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Ja för lite vatten ger koncentrerad kisslukt, sen beror det även på vad du ätit för något. En del saker lämnar mer lukt än andra.
Qui dormit, non peccat
Jag har aldrig haft de här problemen innan och dricker mer vatten än vad jag har gjort innan. Men kan prova att försöka dricka ännu mer 
Det luktar inte emr urin, utan mer unket och en lukt jag aldrig har varit med om tidigare.
#5 Har du ändrat kost? Börjat med medicin? Inga andra problem?
#6 Nej, nej och nej 
Inte varit sjuk alls och aldrig tagit någon medicin, gått bra i skolan och så, men kanske lite stressad fast det är ju bättre nu typ :/
Om du mår dåligt av det här så ring till hälsovårdscentralen och prata med dem. I värsta fall får du väl åka in och ta ett urinprov.
#8 Det är något jag har tänkt på ja
Men lider inte så mycket va dte utan är mest nyfiken om någon har samma problem. Men borde undersöka snart :/
En del UVI bakterier ger inte så mycket mer symptom än en mkt karekteristisk unken lukt, så jag tycker du ska boka tid och kolla så du inte har bakterier i urinen.
(Eller något annat som stör)
#10 Borde nog kolla det