Tappa hårstrån i duschen?
Hejsan, idag när jag duschade så tappade jag rätt många hårstrån när jag shamponerade och balsamerade, är det normalt? ^^ Jag borstar inte håret eller så efter att jag har duchat och jag tappar typ inte hår när jag har torrt hår.. Men vill bara veta om det är normalt ^^
Jag tappar alltid hår i duschen. I och för sig tappar jag hår även då det är torrt.
Okej, men det är säkert normalt. Var lite orolig ett tag, men jag får se om jag fortfarande tappar hår imorgon när håret e helt torrt, men det tror jag inte. :3 ( Dessutom var det ju bara hårstrån som låstnade, inte flera klungor.. 0.0)
Sägs att man tappar 100 hårstrån per dag, nånting sånt.
Så det låter med andra ord helt normalt.
Jag tappar också en massa hår när jag duschar :P
Känns som jag tappar mer än 100 om dagen, men än är jag inte skallig :P
Ja jag är också rätt säker på att jag tappar mer än 100 hårstrån om dagen..! :P
Det är helt normalt att tappa hår i duschen och ja överallt :P
Vet inte om du hade haft håret uppsatt innan du duschade, för när jag har haft det tappar jag mycket mycket mer hår än vanligt när jag duschar av den enkla anledningen att löst hår inte kunnat ramlat av då det varit uppsatt. Oj, blev kanske lite rörigt men hoppas du fatta ^^
Hälsningar Emma! :)
Jag tappar otroligt mkt hår i duschen, och när jag borstar håret. Jag har ofta håret i fläta under dagen, tror att det gör att allt faller av på en gång när jag duschar.
Medarbetare på westernridning.ifokus
håret blir ju också skörare när det är blött, vilket kan göra att det går av lätt :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#8 Vilket också är en anledning att man inte ska borsta det blött ^^
Jag fäller alltid mycket i duschen :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej tack ^^
Jag tappar också mycket hår, ganska mycket haha :-) När jag balsamerar håret får jag massa hårstrån i handen, men tappar även när det är torrt och när jag borstar håret. Och vet många tjejkompisar som gör det precis som mig, så tror inte det är farligt så! Men för min del beror det nog på att jag levt ganska hårt på sistone och mycket stress och mår dåligt osv. Men som tur är så är mitt hår tjock osv även fast jag tappar mycket, så det påverkar mig inte så. Men jobbigt är det ju.
Jag ska testa B-vitamin och speciella kost tillskott för håret som ska stärka det och göra det glansigare osv, tror på tillskott inifrån, tror däremot inte på mirakel schampon och balsam osv haha. Testa något till skott så kanske det blir bättre! :-)
Okej, tack så mycket :)