Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: den-kvinnliga-kroppen
Läst 4347 ggr
Viccan92
0

Stänga av/lugna ner sig

Jag ska gå rakt på sak. Jag har ju nu som säkert de flesta vet blivit förlovad och så. Allt är helt underbart förutom att jag har problem efter vi har haft sex. Jag kan inte lugna ner vi. Har vi sex två gånger alltså han kör inte lille man som vi säger två gånger så funkar det bra. Klarar han däremot bara en gång så är jag inte nöjd. Hela jag vibrerar och jag kan inte ligga eller sitta på något sätt utan att någon del av mig stimuleras.

Detta har hänt nu tre gånger. Första gången så tog det mer än en halv timme innan det försvann och då hade min fästman hunnit somna. Enda anledning till att det ens försvann var att ett kryp började låta i stugan där vi var. Jag visste inte att det var ett kryp som lät så jag blev rädd.

Sen hände det för några dagar sedan när vi sov i tältet. Det gick bra det var svinkallt så jag blev lugn ganska snabbt. Vi antog att anledningen till att han inte klarade en andra gång var att det var så kallt. Men sen hände det kvällen efter då hemma hos mig.

Min känslor när han sa att han inte klarade en gång till var helt ja jag kan inte förklara riktigt. Visst sex betyder långt ifrån allt i vår relation men jag blev väldigt ledsen och sur faktiskt. Jag var jättepigg fortfarande liksom. Ledsen över att jag skulle få ännu en sömnlös natt vilket jag inte klarade av det hade varit långa dagar. Frågande dessutom eftersom han klarat två gånger flera natter även ett par natter i rad. Vi hade liksom bara kört en gång natten tidigare så jag tyckte minsann att han borde klara en gång till. Han märkte ju snabbt på mig hur sur och ledsen jag var. Trodde han skulle strunta i det och lägga sig och sova men nej då han var uppe och försökte få mig glad. Tro mig det gick inte. En gång var jag till och med på väg att snäsa ifrån. Jag lyckades hålla mig. Till slut så sa han att han kanske skulle kunna komma igång igen med lite hjälp och det gjorde han och vi hade helt underbart sex. Tro mig jag somnade nästan direkt efter nöjd och glad.

Men jag tror att jag behöver hjälp med att lugna ner mig om detta händer igen. Sen varför kommer dessa känslor. Är inte första gången jag blir förvånad av mina känslor. Har hänt ofta de senaste veckorna att jag blivit onaturligt ledsen är småsaker eller rent av jätteglad över småsaker. Jag förstår inte detta. Den enda förklaringen jag kommer på är att min fästman vill att jag öppnar upp mina känslor mer. Något jag aldrig gjort tidigare. Är det kanske detta jag lyckats med och nu blir förvirrad över allt nytt?

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Karmatarerskanise
2

Låter som du tar åt dig om han inte kan mer än en gång, att det kanske skulle vara ditt fel på någit vis. Men så är det självklart inte. Ibland kan killarna helt enkelt inte igen. Och sätter man då press på dom kan det bli värre.

Du får leka med dig själv om det händer igen.

Viccan92
0

#1 Ja är väl det som är problemet. Men det känns så fel att hålla på med mig själv när han finns med bredvid liksom.

[Devya]
0

Kan inte du be honom hjälpa till lite om han inte klarar av att göra det två gånger?

Ruzicka
0

Min pojkvän är likadan som din, har han kommit så kan han inte köra igen, helt enkelt. Det får man ju acceptera. Men det finns ju andra sätt att stimulera varandra än vid penetration. Har du föreslagit det för din fästman? ^^ Personligen hade jag inte tyckt det känts som att sexet var över om jag var "färdig"stimulerad och min pojkvän inte var det. Det känns naturligt att hjälpa honom känna sig nöjd också. Glad

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

hus-musen
0

Ja alla är olika, många killar kan inte köra en andra gång direkt efter utan man får vänta. Precis som många tjejer faktiskt inte uppskattar att ha sex efter en orgasm. Det är inget fel på partnern, kroppsdelen blir bara trött och nöjd :)

Är du inte färdigstimulerad, skaffa en dildo och be om mer ;) Får du en riktig orgasm första gången och vill ha en till?

Qui dormit, non peccat

Viccan92
0

#3,4 Jag får ta mod till mig och be om hjälp helt enkelt. Blir iaf lite bättre. Visst är det skönt annars med men slickar han mer eller använder fingrarna så vill jag snabbt ha "lille man" istället. En dildo hade kännts väldigt fel.

#5 Jag får väldigt många orgasmer. Spelar ingen roll om han slickar, använder fingrarna eller är i mig. Jag får det väldigt lätt. Minst 3 orgasmer varje kväll. Kör vi två gånger blir det såklart mer och då brukar det bli en riktigt lång en.