Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: den-kvinnliga-kroppen
Läst 3749 ggr
MajaL
0

Vad anser ni om sånt här?

Vad anser ni om sånt här? Bluff-makeri? Bra och possitiv utveckling? Har ni kanske rent av egna erfarenheter?

www.easybust.se

Själv har jag en rätt skeptisk syn på liknande företag. Vore intressant med en diskussion med mångas och olika åsikter. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Maria
0

Jag tror det är rena rama bluffen. Lättförtjänta pengar utan någon som helst forskningsresultat bakom.

/Maria

MajaL
0

Samma tes som jag. Därför undrar man ju hur de kan komma undan med sådant. För det kryllar ju av sånt här.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Maria
0

Tyvärr så finns det nog människor som går på sådant här och det är säkert en marknad som alltid kommer att finnas. Underkurer har väl alltid lockat troskyldiga.

/Maria

MajaL
0

#3 Ja, precis, men hur kan det vara lagliigt?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Maria
0

Fler och fler blir ju anmälda för falsk marknadsföring. Ex. Loeral för att det lovat att en kräm skulle förminska rynkor tror jag det var.

/Maria

MajaL
0

Jasså minsann! Då kanske det finns hopp ändå.

Vore intressant med en diskussion bara. Det finns ingen alls här inne som tror på detta? :) Man kan ju vara annonym om man vill.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Tina-A
0

Mjae, kanske något minipini större? Om de ömmar och känns spända kan man väl inbilla sig det om inte annat -_-

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Love-
0

jag tror inte på sådan saker precis som med bantingpiller osv

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

ettlitetalias
0

Då jag är jättekänslig för hormoner så skulle jag absolut tro att de kan fungera. Däremot skulle jag aldrig våga prova då hormoner gör att hela jag kommer i obalans, både mentalt och fysiskt.

hus-musen
0

Så falskt att det är löjligt. Tyvärr, men det är inte tillräcklligt med hormoner och dessa skulle även inverka på fler delar än bara brösten.

Qui dormit, non peccat