Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 8394 ggr
Anibaz
2

Smilgropar - vad tycker ni?

Nå, vad tycker ni om smilgropar?

Har ni, eller vill ni ha? Eller vill ni kanske rent av bli av med den/dom?

Ni som har smilgropar, kan väl lägga upp en bild? Skrattande

Konstig fråga kanske, men grejen är att på senare tid har väldigt många kommenterat och gett mig komplimanger för min väldigt djupa smilgrop. Jag har ju aldrig tänkt på den direkt, den har ju alltid suttit där, så jag är lite nyfiken. Är det verkligen snyggt/fint/sexigt med en grop i kinden?

Praefatio
0

Jag tycker att det är såpass fint att jag gjorde mig ett par på konstgjord väg ;) På tiden då jag hade massa piercingar i ansiktet så gjorde jag ett par i kinderna, där jag ville ha mina smilgropar. Numera är piercingarna borttagna men ärren är kvar och ger mig fortfarande två perfekta smilgropar när jag ler. Väldigt fint!

hus-musen
0

Har inga smilgropar och vill inte ha några till min ansiktsform. 
Tycker inte att det är snyggt eller fult på andra heller utan rätt ointressant, det är inget jag tittar på.

Qui dormit, non peccat

Anibaz
6

#1 Ja jag läste att man kunde fixa smilgropar med ett väldigt enkelt ingrepp. Lite häftigt Glad

KaiPon
0

Jag tycker smilgropar är väldigt fint, speciellt på killar. Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Praefatio
0

#3 Inte så mycket ett ingrepp egentligen, men kindpiercingar är extremt svårläkta och blir lätt infekterade vilket ger ärrbildning. Tack och lov tänker man inte på ärren när man inte ler och de blir smilgropar :)

fidojunior
0

Jag tycker smilgropar är fint, skulle själv vilja ha. :P

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

JustMySelf
0

Det är sött men inget jag direkt tänker på ofta

Anibaz
2

#5 Har läst att man kan göra ett ingrepp, som tar typ 20 minuter Tungan ute

pyromanen
0

Det är fint!  Min lillebror har och tänk vad avundsjuk ja var i många år pga alla positiva kommentaer om hur söt han var! (fast jag tyckte också et ju!)

[Momiji]
0

Tycker det är fint, har dock inte själv det och så passar det inte till min ansiktsform. Men tycker att det är fint på andra Glad