Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 7994 ggr
noraa
1

Ni som är över 13

Hr en fråga till alla kvinnor över 13 år , har era bröst växt sen ni var 13 ? Och hur gamla är ni nu? Vilken kupa nu ? Naturliga ? Vilken kupa då ? Vältränad eller ej?

Love-
0

När man bara är 13 år så har kroppen precis börjat utvecklas för många så trorligen har nästan allas bröst vuxit sen dess, finns så klart undantag.

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja det har dem
Och hur gamla är ni nu? 22
Vilken kupa nu ? Naturliga ? DD/E  och dem är äkta
Vilken kupa då ? Det mins jag inte inte.
Vältränad eller ej? Inte super vältränad

Varför undrar du dessa sakerna

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

[Tovab]
0

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja det har dem
Och hur gamla är ni nu? 16
Vilken kupa nu ? Naturliga ? B/C
Vilken kupa då ? Typ en omänskligt liten A

Vältränad eller ej? Inte så tränad. Rider dagligen och promenerar men inte mer än så.

fidojunior
0

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Ingen aning, hade hela tiden fel bh-storlek men efter att jag vid 15 års åldern mätte mig och fick rätt storlek så har de inte växt så mycket mer.
Och hur gamla är ni nu? Fyller 18 i år
Vilken kupa nu ? Naturliga ? E, ja naturliga
Vilken kupa då ? Har för mig att jag hade B ett tag men förstod aldrig att jag hade fel storlek.
Vältränad eller ej? Normal, tränar inte och väger normalt för min längd.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Zvintos
0

Har era bröst växt sen ni var 13? De växte i princip ingenting från jag var 13, fram tills förra året (23 år). Vet inte om det var en bieffekt efter att jag slutat med mina p-piller eller om de skulle växt lite ändå.
Och hur gamla är ni nu? Blir snart 24.
Vilken kupa nu? Naturliga? B och ja, naturliga.
Vilken kupa då? Precis så jag kunde ha A.
Vältränad eller ej? Inte vältränad, men inte helt otränad heller.

hus-musen
0

Har era bröst växt sen ni var 13 ? **Japp, rätt mycket oxå. Hade en liten b-kupa då.
**Och hur gamla är ni nu? 23, snart 24

Vilken kupa nu ? Naturliga ? E-F (äkta)
Vilken kupa då ? Liten B-kupa.
Vältränad eller ej? Tränar inte alls, och har aldrig tränat. Men är i bra skick fysiskt sett.

Qui dormit, non peccat

[CajsaBajsa]
3

När jag var i din ålder var jag ledsen över mina små bröst (knappt ens A). Min mamma kallade dem lite skämtsamt för "myggbett" och sa att små bröst gick i generna. Det gladde mig inte det minsta. Men nu är jag nästan 26 och tycker jag har stora fina bröst, C-kupa, och är väldigt nöjd med dem. De är helt naturliga, har inte gjort något alls för att de ska växa. Så håll ut helt enkelt. Älska den kropp du har och var beredd på att den kommer förändras både hit och dit under hela livet. Glad

OttoIsTheShit
0

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja
Och hur gamla är ni nu? 20
Vilken kupa nu ? Naturliga ? D, jupp naturliga
Vilken kupa då ? a lr b
Vältränad eller ej? mullig m muskler ;P haha

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Ratlings
0

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja
Och hur gamla är ni nu? 19
Vilken kupa nu ? Naturliga ? DD, naturliga
Vilken kupa då ? C eller D (var inte liten)
Vältränad eller ej? Inte alls! :p

Jag var mullig då, hade C eller D sen gick jag ner i vikt och hade B / C. Sen gick jag upp igen och nu har jag DD.

// Lise
When nothing goes right, go left!

LaSadie
0

har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja, jag hade inga bröst när jag var 13, tror jag skaffade min första bh när jag gick i nian och då behövde jag knappt.
Och hur gamla är ni nu? Snart 29 år
Vilken kupa nu ? Naturliga ? Jag har en a/b kupa och de är naturliga.
Vilken kupa då ? Ingen!
Vältränad eller ej? Inte vältränad men inte otränad heller

Kan säga att jag var hemskt deprimerad när jag var yngre att jag inte hade boobs, min mamma och syster har ganska stora och jag hade inga. Jämfört med dem har jag fortfarande inga, men jag är otroligt nöjd med mina. De är inte i vägen, har inga ryggproblem, inte större problem att hitta toppar och tröjar och kan skippa bh utan att de faller ner till naveln.

signemo
0

Har en fråga till alla kvinnor över 13 år , har era bröst växt sen ni var 13 ? ja, då hade de precis börjat växa
Och hur gamla är ni nu? 53
Vilken kupa nu ? Naturliga ? D, naturliga
Vilken kupa då ? AA
Vältränad eller ej? Ej vältränad,  borde röra hela mig mer. Men ser nog normal ut vad jag kan förstå Glad. Fast det skulle kanske inte skada om jag gick ner lite

Tyckte jag hade minst bröst.i tonåren  Ville ha större och det snabbt. Var mycket smal fram tills ca var runt 35-40.  Sen blev jag i mina egna ögon mer lagom. För nu kunde jag hitta kläder som var lagom o kul.

Nu är jag ju mycket äldre än du. När jag vart tonåring, så fanns det väldigt ,väldigt få kläder om man var smal. Nu verkar det finnas massor. 0ch snygga.

Så när jag var smal ville jag ha större bröst och nu när jag är normal och kanske skulle behöva gå ner lite. Ja då vill jag ha mindre bröst o kropp. kanske B och lite smalare vore önskvärt

Samtidigt så har jag alltid känt mig bekväm o lagom i min kropp. Det har bara varit kläderna  som varit problemet. Jag ville hitta kläder som satt/sitter snyggt. Sen av nån anledning verkar det vara ögonen som varit mest intressanta. Och de är helt vanliga tycker jag.

Var rädda om varandra

[FruStein]
0

Hr en fråga till alla kvinnor över 13 år , har era bröst växt sen ni var 13 ?

Ja, ca en kupstorlek.

Och hur gamla är ni nu?

27.

Vilken kupa nu ? Naturliga ?

B-kupa. Ja.

Vilken kupa då ?

A.

Vältränad eller ej?

Ja, det vill jag påstå att jag är. Jag tränar på gym regelbundet, bl.a. bröstmusklerna.

[SweetRose]
0

har era bröst växt sen ni var 13 ?  Ja, mycket.
Och hur gamla är ni nu? 18
Vilken kupa nu ? Naturliga ? Naturliga D-kupor
Vilken kupa då ? B tror jag
Vältränad eller ej? Ganska vältränad

ThreeStars
1

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Känns inte som det, men tydligen :P

Och hur gamla är ni nu? snart 16

Vilken kupa nu ? Naturliga ? D

Vilken kupa då ? Liten B-kupa
Vältränad eller ej? tränar inte, förutom idrott2ggr/ vecka i skolan

jackiejohn
1

Hr en fråga till alla kvinnor över 13 år , har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja litegrann Och hur gamla är ni nu? 19 Vilken kupa nu ? Naturliga ? 75D, helt naturliga Vilken kupa då ? 65A Vältränad eller ej? Rider regelbundet och går ofta promenader med ponnyn så rätt vältränad är jag väl ändå tycker ja ;)

pyromanen
0

Mina hade precis börjat växa vid 13, så ja, de växte huvudsakligen efter 13.

Jag är 44

Naturliga, 75D

Kupa då: Ingen alls, hade bara precis börjat växa.

Måttligt vältränad Oskyldig

Karmatarerskanise
0

Och hur gamla är ni nu? 27
Vilken kupa nu ? B,C
Naturliga ? Ja
Vilken kupa då ? Hade ingen kupa alls vid 13 års ålder
Vältränad eller ej? Hyffat tränad

RosaKiwi
0

Och hur gamla är ni nu? 24
Vilken kupa nu ? G/H
Naturliga ? Ja
Vilken kupa då ? C
Vältränad eller ej? ej

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

[Lupse]
0

Har era bröst växt sen ni var 13 ? Japp
Och hur gamla är ni nu? 16
Vilken kupa nu ? Naturliga ? Stor C eller liten D , beror på. Naturliga
Vilken kupa då ? Liten B kupa..
Vältränad eller ej? Ganska (: Men är lite överviktig även fast jag tränar mycket (:

gulzebra
0

Hr en fråga till alla kvinnor över 13 år , har era bröst växt sen ni var 13 ?
-Ja gud ja, det är ju inte förrän den åldern de brukar börja växa vad jag vet
Och hur gamla är ni nu?
-25
Vilken kupa nu ? Naturliga ?
-D, naturliga
Vilken kupa då ?
-Ingen aning, tror inte ens jag hade börjat med bh i den åldern?
Vältränad eller ej?
-Ej

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[silkesnosen]
0

Jag hade inga bröst alls när jag var 13, bröstkörten hade väl bara börjat växa lite..de kom betydligt senare, så sakta och fortsatte  efter 20.

Jag är 35

Jag har nog egentligen B i kupa tror jag nuförtiden, men köper C . Definitivt naturliga. Då ingen Bh..köpte nog min första BH när jag var 15.

Jag är hyffsat tränad idag, vädigt smal..rör mig mkt.

[littleoldme]
0

Hr en fråga till alla kvinnor över 13 år , har era bröst växt sen ni var 13 ? Ja, mina började väl växa i den åldern
Och hur gamla är ni nu? 28
Vilken kupa nu ? Naturliga ? C- eller liten D-kupa, Naturliga
Vilken kupa då ? Oj, hmm, absolut inte större än A
Vältränad eller ej? Nu är jag vältränad, men har alltid varit relativt smal och sett tränad ut…