Snygg byst för storbröstade
Hej! :) Jag har ganska stor byst, 70G. Och vill lyfta fram bysten på ett fint sätt, BH:n göt så otroligt mycket. Jag har olika BH:ar som ger otroligt olika effekt. Någon vanlig hudfärgad t-shirt BH, den ger en naturlig byst. Vilket kan se ganska tråkigt ut på en tung byst, den är vadderad men mjuk. Har någon annan som har ganska hårda kupor och inte lika formbara fast ändå att de är i tyg, den ger ett fint lyft och en välformad byst! Inser att BH:n gör otroligt mkt… Vad gillar ni andra storbystade kvinnor för BH:ar och vad har ni hittat för för och nackdelar med olika modeller?
En annan sak jag kom att tänka på var dessa push up modeller, finns inte så stort urval i push up på G kupor! :P Men en ex pojkvän tyckte jag skulle ha en sådan. Jag gör givetvis som jag själv tycker men blev lite nyfiken på push up för stora bröst. Hur blir den effekten? Jag har inte använt push up på flera år, tyckte det kändes lite som att kuddarna tog sådan plats att de försökte putta ur brösten ur kupan istället! :P Är det bara jag som känner så med push up?
Jättenyfiken på era erfarenheter av olika modeller! Nämn gärna BH storlek om det känns okej, så vet vi vad vi utgår ifrån. :)
Mvh Ellenfyrkant

Föredrar balkonette faktiskt, de ger ett snyggt lyft och en naturlig pushup för mig iaf. Har nog 70 e/f så är inte platt direkt jag heller.
Kör oftast standardfärger, svart och vitt, men har några mönstrade oxå. Inga hudfärgade konstigt nog haha.
Pushup slutade jag använda för ett par år sen, tyckte de mest puttade ur brösten ur bhn. Jättesvårt att hitta bra pushup i större kupstorlek oxå.
Qui dormit, non peccat
Det finns push up som inte är vadderade med kuddar, utan bara designade för att lyfta dem i push up-stil :) Kolla in sidor som ultimo.co.uk för push up upp till G-kupa!

#2 tack för tipset!
Mvh Ellenfyrkant