Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: den-kvinnliga-kroppen
Läst 9191 ggr
Kisemisen
0

Vad är ni mest nöjd med?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är ni mest nöjda med på er själva?
Lägg upp en bild på det också :D

Jag är mest nöjd över mina ögon.

[Oredigerad bild] - det är blixten som gjorde att min näsa inte syns.

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Musiken
0

Jag ar mest nojd med mitt leende (savida kortet inte ar taget med blixt i fel vinkel, for da ser jag ut som ett dragspel i ansiktet). Jag ar den blonda.

ChristineL
0

Liknande tråd finns HÄR

[Jeremina]
2

Mina bröst faktiskt men jag lägger inte upp någon bild…Obestämd

Kisemisen
0

1# du har ett jättefint leende, men jag kunde inte låta bli och skratta när du sa dragspel… haha :)

~Linda~

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Kisemisen
0

#3, haha, nej du slipper Skrattande

Alex
0

Rumpan, så jag tänker inte heller lägga upp nån bild. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Kisemisen
0

#6, du slipper också Skrattande

hus-musen
0

Ja de är ju brösten men de blir ingen bild härifrån heller=)

Qui dormit, non peccat

[Vargnatt-]
0

Mitt hår bland annat :)

Kisemisen
0

#9, du har ett vackert hår :)
På bilden ser du ut som guldlock :)

~Linda~

[Vargnatt-]
0

#10 åh tack så mycket ^^

Liss
0

Min mage, rumpa, bröst.. alltså kroppen som helhet. Men de finns inga rumsrena bilder på så:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Kisemisen
0

12# du slipper också Skrattande :)

~Linda~

Liss
0

Är väldigt nöjd me mina ögon också dock. Dem är melerade, men syns oftast mest grönt. Ibland mer brunt ..

Kisemisen
0

#14, du har ju jättefina ögon! :O
Fint hår också Skrattande

Liss
0

#15 Tack så jätte mycket:) Håret är dock borta nu:P

Kisemisen
0

#16, Okej :) Men det var en fin färg också :) Hur ser det ut nu? Har du någon bild på det? =)

~Linda~

Liss
0

#17 Jo de var en fin färg, försöker komma på vilken av alla röda jag testat de var:P

Nu ser håret ur sådär:) Fast luggen är lite längre nu med.. mitt hår växer som bara tusan. Så de växer ut rätt snabbt igen.

Kisemisen
0

#18, det var en jättefin färg nu med - och döläcker frisyr!
Jag hade gärna klippt mig kortare om jag hade vågat.. :P hehe.
Önskar att mitt hår hade växt snabbt, men icke sa nicke :)

~Linda~

Liss
0

#19 hehe tack så mycket igen:) Ja då är de lite läskigare, när håret inte växer ut fort. Annars kan man ta lite chanser eftersom de kommer ut igen:)

SaraC
0

Ögon, läppar, kropp. Annars har jag hunnit bli så pass gammal så att jag  struntar i att titta på det som är negativt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Hennum
0

ögonen är jag mest nöjd med. eller kanske snarare det enda :P hehe. har ingen bild här tyvär ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Tussebus
0

Jag tror jag gillar mitt ansikte Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

teamedward
0

Brösten tror jag, men det blir det ingen bild på. Feel the pain, haha ;D Fast jag är nöjd med mitt utseende och min kropp i största allmänhet.

Buffaomini
0

mina ben. skit snygga! ;)
har en ny dator och inga bilder på den än…

RuiXue
0

Jag är mest nöjd med mitt hår och mina ögonGlad

Bilden är från 2006, men jag gillar den skarpt. Har bara lite lipgloss annars helt utan makeup. Mitt hår har sin riktiga hårfärg till 100% (inte färgat alls sen 2005) och stort sett den enda förändringen sen bilden togs fram tills nu är att mitt hår är ganska långt igenTungan ute

Jennie

Aviendha
0

Det beror på dag, men jag har snygg rumpa och snygga bröst, varje dag i veckan Cool

Men mina ögon tycker jag om, resten av ansiktet har jag tveksam relation till olika dagar Tungan ute

LinaK
0

Får väl säga att jag är nöjd med mina ögon och min mun Tungan ute

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

LinnB
0

Väldigt olika! Nu för tiden är jag ett fan av mina bröst… haha. Sen gillar jag både min näsa och mina läppar. Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Muuu
0

Jag gillar min näsa och mina fötter.

annemaria1962
0

mmmm.. säger väl ansiktet oxå… men mest är det ögonen väl… har fått en del komplimanger för dom!!!!! FlörtTungan ute så det är väl lite därför jag kan känna att dom "funkar" Cool

Saga85
0

Jag gillar mina händer. Lena som bebisrumpor trots att jag aldrig smörjer in dem, och hyffsat långa och smala.

Forced
0

Jag gillar mina ögonbryn, haha xD Men de är verkligen jättesnygga :P

razina
0

Min näsa, mina ögon och ögonfransar, och mina fräknar :)

[Fiction]
0

Min långa hals. :)

Hausswolff
0

Min nacke, hals och axlar… bild

Xondah
0

Mitt hår är jag absolut nöjdast med, jag gillar tjockleken, att de är tåligt och når ner till rumpan:)

JustMySelf
0

Puttar upp den här tråden lite, bra självförtroende-boostare!

Gillar att jag är lagom lång (171 cm) och hyfsat smal, gillar öven mina bröst :)

Ratlings
0

Mina ögon och mitt hår! Glad Har dock ingen bild på håret..

Men förövrigt bryr jag mig faktiskt inte så mycket, har accepterat mig själv som jag är.

// Lise
When nothing goes right, go left!

Cazzos
1

#39 Wow! Du har jättefina ögon Skrattande

Ratlings
0

#40 Tack Skrattande

// Lise
When nothing goes right, go left!

Karmatarerskanise
0

Mina ögon och rumpan :)

Gudris
0

Jag gillar min rygg, rumpa och mitt hår. Tyvärr har jag inga bilder på datorn just nu..

Chieko
0

Ryggen brukar jag vara nöjd med. Har ingen bild dock…

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

somjagvillvara
0

Sitter här och läser, vad ni är duktiga som vet vad ni gillar med era kroppar eller vad ni tycker är snyggt… Sitter här och funderar vad är snyggt på min kropp? Hm…

somjagvillvara
0

Jag gillar nog min ögonfärg och läpparna! :)

somjagvillvara
0

'

Wand
0

Tycker om mina ögon, de är relativt stora. Gillar dock inte färgen, men det får man leva med.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Wand
0

Sedan gillar jag mina ben (tänk inte på ansiktsuttrycket och dubbelhakan, blergh)

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

pyromanen
0

Det där med att titta på utseendet av delar av kroppen håller jag inte på med längre, tror jag. Men kommer ihåg att även jag höll på så.  Nu har jag nog passerat nån ålder där jag bara insett att såhär är kombinationen av fint o mindre fint och jag är mycket nöjd. Tittar väldigt lite på min egen yta.

Om jag änddå ska välja så väljer jag mina händer, dom ger mig så mycket glädje och kan så mycket. Och dom blir fortfarande bättre o bättre medans andra delar kanske "såg sina bästa dagar" för 20 år sedan Glad. Nu menar jag då förstås inte i första hand utseendet på händerna, men jag tycker mina händer är vackra också.

Birke
0

#49 Helt ärligt, den påstådda dubbelhakan är nog ngt du bara kan se. Ser ingen alls:)

Det jag är mest nöjd med mig själv är mitt hår och färgen på mina ögon. Resten är jag på god väg att gilla. Jobbar påt:)