Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpms
Läst 3839 ggr
CelsiusT
0

Heeelt fel dag ju!!

Suck vad jag är trött på mens! Den skulle inte kommit förrän i nästa vecka, men kommer idag. Helt fel dag!! Idag ska jag ju på dejt med min pojkvän och han ska stanna över natten här. Vi har inte träffats på en vecka så vi skulle ju ha myspys idag.

Nu sitter jag här med svullen mage som gör så ont så jag bara vill grina och vet inte vart jag ska ta vägen pga smärtan. Urs, kommer ju inte kunna uppskatta kvällen alls lika mkt. Om jag ens orkar med den. Hade det inte varit för att vi redan bokat biobiljetter så hade jag nog ställt in kvällens dejt.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Ladydragon
0

ta smärtstillande o vila….

sen tycker i alla fall jag det bästa är att säga som det är att du inte mår bra och är han någorlunda vettig så borde han kunna ta det…

sen kan man ju faktiskt ha sex när man har mens det kan lätta på mensvärken och blir det kladdigt så lägg handduk under och sen duscha ihop efteråt Glad

CelsiusT
0

#1 Jo men vi har ju redan biobiljetter. Har inga problem att ställa in om det är så att jag inte pallar, han är jättegullig och tar sånt jättebra. Kan nog bli ett dilemma att övertala honom att vi faktiskt ska gå på bio trots att jag inte mår helt bra. Men dels vill jag ju se filmen och dels känns det tråkigt att kasta pengarna i sjön. Känns dessutom som om vi behöver komma ut på nåt, så att han föreslog en dejt var ju bara så toppenbra! Ibland undrar jag om han läser mina tankar.

Hmm.. sex under mensen… Kan det lätta på värken? Det hade ju inte varit helt fel isf. Men får se hur det känns. Känner mig så äcklig när jag har mens bara.

Nu känns det ändå rätt bra att han snart kommer hit och pysslar om mig iaf. Känns alltid bättre när han är här.

PogoPedagog
1

Ett tips är bara att ha släckt under tiden ni myspyser;) Ser lite läskigt ut annars.

CelsiusT
0

Kan informera om att vi fick en supermysig dejt. Värken lättade lite frammåt kvällen så det var ingen större fara. När vi kom hem var vi supertrötta och jag somade direkt så det blev inte mkt till mys då. Men idag hade vi sex i duschen. Vi diskuterade det och kom fram till att duschen var fräschaste stället =P Lätt att tvätta sig både före och efter och dessutom undertiden om det skulle behövas =)