Minipiller & P-piller
Villket av dessa är det minst risk att bli gravid av? Blir mensen väldigt oregelbunden om man äter minipiller? Brukar den försvinna helt eller är det bara ibland? Kan man som 97:a få minipiller utskrivet från ungdomsmottagning?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Villket av dessa är det minst risk att bli gravid av?
P-piller ska vara lite säkrare än minipiller så det är minst risk med p-piller.
Blir mensen väldigt oregelbunden om man äter minipiller?
Den kan bli väldigt oregelbunden! Ibland har man ingen mens alls, ibland får man kanske mellanblödningar, ibland har man mens väldigt länge i sträck (jag hade mens varje dag i 6 månader innan det blev normalt och kom regelbundet).. Och ibland fungerar det helt perfekt! Det är olika.
Brukar den försvinna helt eller är det bara ibland?
Jag tror mensen försvinner helt för typ var 4e tjej eller något sånt!
Kan man som 97:a få minipiller utskrivet från ungdomsmottagning?
Absolut!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tänkte mest säga efter hur min kropp reagerade på mini-piiller. Hade mens ungefär en månad, var utan en månad, hade mens en månad.. och så fortsatte de ungefär ett halvår, men jag gav inte upp :)
Nu har jag aldrig haft mens sen dess, och allt se bra ut på gynundersökningen :)
Att börja med mini-piller är de bästa jag någonsin gjort
Restrerande får någon annan svara på :)
Mvh. Sanne & Djuren
Okej, tack! :)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

Med vanliga P-piller är det lika vanligt att mensen inte kommer den veckan man äter sockerpiller eller är de så att den måste komma då?
näe, jag fick alltid min mens strax efter sockerpillrena
har käkat p-piller i 8 år, olika sorter.
Om man får mellanblödningar, kan man ta en tablett till då?
Om man får mellanblödningar, kan man ta en tablett till då?

Njäe, det tror jag inte faktiskt, utan då har du nog snarare fel sorts piller för dig. Kan inte komma på att jag läst att man kan dubbla dosen.
Qui dormit, non peccat
#7 Nej det ska man inte :) Inte på dem jag har i alla fall
Ang sockerpillrena mste man inte ta dem, men det är mest för att man inte ska glömma att ta pillrena. FInns t.ex noevletta utan socker piller
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.