Muntra upp mig
Gah. Jag tror jag har pms, och jag vill inte göra någonting. Jag vill inte tänka. Alla tankar far omkring i huvudet, allt är för jobbigt. Tex först tänker jag att jag är sugen på choklad och verkligen verkligen vill ha det, men sen tänker jag att det är onyttigt och vill inte ha det. Men då tänker jag att jag visst vill ha det, och så är bråket inom mig igång. Så blir det med så gott som allt jag gör. Eller inte gör. Så jag ligger bara i sängen, för om jag börjar göra saker känns det som att det ska bli värre. Fast samtidigt så är det tråkigt och jag vill göra saker. Ja, ni hör ju hur det låter…
Jag behöver lite uppmuntran och tips som får mig att må bättre.
Tack
Imorgon börjar skolan igen efter en veckas lov, och jag vill verkligen inte gå dit, men jag vet att jag kommer må så otroligt dåligt om jag inte gör det. Blä.

Finns inte så mycket man kan göra, lättast är väl att bädda ner sig framför en film med något gott eller bara gå ut och hänga med vänner så man tänker på något annat.
Qui dormit, non peccat
Jo, jag har laddat upp med filmer, choklad, glass och är beredd på att bara ligga i sängen i några dagar.
Gå en långpromenad varje dag! Man tänker mycket bättre då och blir piggare av både den lilla motion man får av det och dagsljuset. Nu när det är så mörkt är det extra viktigt att fktiskt vistas ute när det är ljust. Att bädda ner sig på heltid tror jag definitivt inte du blir bättre av!
Tack för tipset
Jag älskar att vara ute i skogen, så ska försöka ta mig ut.

Jag tog mig till skolan, och det är jag glad för