För att lära känna honom!
Hej, håller nu på att träffa en kille. Har ni några bra frågor som man kan ställa för att lära känna personen bättre?
Vet bara allmänna saker men kommer inte riktigt på något bra samtalsämne som lyfter fram viktiga frågor. OM ni förstår vad jag menar. Det behöver inte bara vara superviktiga men annars andra "normala". Känns som om det står still i mitt huvud
kram

Vad är viktiga frågor för dig då? Typ hur många barn vill du ha, hur ser din ekonomi ut eller vadå?
Annars är det väl bara fråga på liksom :)
Qui dormit, non peccat
Haha…bara njut av att umgås med honom, ha roligt, låt samtalsämnena komma naturligt! Hur gamla är ni? Kan ju vara bra om du är äldre att i ngt naturligt läge, om några söta barn går förbi, säga så söta! Oftas kläcker ju han ur sig ngt med ju. Har ni träffats på nätet? isf brukar jag fråga lite om vad han gör på vardagarna, drömmar, visioner, vad han söker..annars låt det komma…. :)
Okej, jag är 19 år han är 26 år.
VI träffades på krogen, har setts hemma hos honom lite efter det :)

om man inte har haft en jobbig uppväxt brukar det vara kul att prata om saker man gjort innan för att lära känna varandra. Hur man lekte, hur man var som tonåring, vilken musik man lyssnat på, vilka tv-program man gillade som barn osv.
Låt det komma av sig själv….han e gammal nog att hantera lite frågor efterhand, som du känner att det blir lite mer stabilt. Njut!!!!