Något att ha?
Kanske inte rätt överskrift men är så jag tänker för tillfället. Är så himla förvirrad och vet inte vad jag ska göra.
Har i ca tre månader smsat med en mycket trevlig kille och jag har börjat få känslor för honom eller ja iaf började. Om vardagarna pratar vi mycket med varandra men sen när helgerna kommer så tar allt plötsligt slut. Dessutom har han nu på sista tiden börjat bry sig mindre känns det som. Sa till honom i torsdags att jag skulle till en sköterska och att jag var orolig att jag blivit allergisk mot hunden. Inte ett ljud om det utan sa bara att hans dag varit bra och så. Berättade efteråt att jag fått medicin och så men även i svaret inget om det alls. Så nu har jag börjat dra mig undan lite.
Sen bor han i Stockholm och jag i Blekinge. Jag har liksom ingen större lust att flytta hela vägen upp till stockholm men ändå är det det enda han pratar om. Hans lägenhet och att han har jättebra plats för mig och mina djur. Trots att han själv känner av allergi av de tre han har.
Jag vet inte hur jag ska tro och tänka.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Jag hade tagit det lugnt. Träffat honom först och se hur han är i verkligheten osv.
Och sedan, att flytta ihop är ett stort steg, vilket man bör "skynda långsamt" om du förstår vad jag menar? Man ska ju veta att man verkligen trivs med varandra osv. Stockholm är ju en väldigt bra bit upp med.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Håller med, ta det lugnt och träffa killen först och se hur det går. Och ja det är lite dumt att flytta med djur till en kille som redan känner av allergi mot de djur han har. Finns ju risk för att ni måste göra er av med djur då om allergin skulle bli för mycket.
Jag skulle bli fundersam om ni inte pratar med varandra alls på helgerna, låter ju som att han kan ha en tjej eller något då som gör att han inte kan prata fritt.
Qui dormit, non peccat
Jo jag skulle gärna träffa honom men jag har knappt råd med att klara mig som det är just nu och så ska jag ta mig till stockholm eller iaf nästan. Som det är just nu så vet jag inte ens om jag vill träffa honom.
Dessutom finns det inte en chans att jag skulle göra mig av med mina djur. Min hund är väldigt osäker mot nästan alla utom mig och då hade jag nog fått avliva honom.
Han säger att han är hos släkt och vänner och hör inte mobilen men det vore ju svårare att höra mobilen när han jobbar tycker jag. Vi har inte hörts av alls idag.

Fast det låter ju mysko, hör man telefonen på jobbet så hör man telefonen på helgen oxå. Även om man inte hör mobilen just när det ringer/sms kommer, så ringer man väl upp/svarar på sms när man ser det isåfall.
Jag hade misstänkt något, men det behöver ju inte vara så.
Fast det var ju inte det du frågade om kanske
Men jag vidhåller att innan ni flyttar ihop osv så träffas och se hur det går med djuren och era känslor. Man kan få en bild av en människa via telefon och mail men det är inte samma sak på riktigt när man väl träffas.
Qui dormit, non peccat
#4 Jag tycker det är skumt med. Får se om vi just nu ens bestämmer oss för att träffas för som sagt har jag nu dragit mig undan och börjat fundera.