Fyra år äldre än mig
Har kärat ner mig totalt i en kille, som är fyra år äldre än mig.(något som jag personligen inte bryr mig om) Var fotograf vid hans utspring och studentmiddag för ca en vecka sedan. Kunde verkligen inte slita blicken från honom och han har upptagit 100% av mina tankar sedan dess. Vet inte om han tittade på mig med, jag viker av med blicken om jag får ögonkontakt.
Hur går man vidare? Har killen på FB och har chattat en gång, gällde dock bara de bilder jag tagit. Vill inte verka för påträngande heller. Tips?

håller med #1 fråga honom det du har inget att förlora, man lever bara en gång och då får du reda på om han e intresserad av dig oxå.. so satsa tjejen =)
#1 Bra tips! Bästa möjliga tror jag. :)
Håller även jag med #1. Go for it! :)
Får nog göra det :)
Vore kul att höra hur det går för dig. :)
Jag var i samma situation men jag vågade aldrig, därför tycker jag du ska göra det :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är i samma situation som du, fast han är 5 år äldre t.om. Det gör inte mig något, men jag vågar t.ex inte ansöka honom på facebook då han vet så lite om mig och jag om honom förutom att våra föräldrar vet lite om varandra (eller hur man ska säga det!) O.o'
Jag tycker att du ska satsa på honom, när du lyckats få han på facebook t.om! Bra jobbat, tjejen.. Lycka till!
Säger som #6, vore kul om man fick höra hur det går för dig!
/Moas97 :)
#8 lägg till honom. Jag tyckte min syrras granne var snygg så jag la till honom. vi hade inga gemensamma vänner och bodde inte ens i samma stad. :P
Och om killen i tråden då: Jag typ glömde bort honom efter ett tag så jag kontaktade honom bara en gång.