Ibland hatar jag mig själv
**Just nu vill jag gråta, bara för att jag är så jävulsk dum och glömsk.
**Glömde här i veckan ta ett p-piller, mer än 24 timmar hade gått. (Första veckan på kartan!)
Hade sex 1-2 dagar efterråt, oskyddat….. (Dock kom han utanför!) Hade jag kommit ihåg att jag hade glömt ta en tablett så hade jag haft kondom….
Sen 1-2 dagar senare somnar jag på soffan på kvällen och glömmer ta mitt p-piller. Har sex på dagen och sedan kommer jag ihåg… FAN, inte nu igen!!! ¨
Så jäkla klantigt av mig, så nu framöver blir det kondom, ska skriva in det i pannan på mig………. Och sedan hoppas att det inte blir någon liten knoddis av mitt stora misstag…
(Har absolut lärt mig en läxa, stoppa alarm på telefonen när du ska ta ditt p-piller…) - Hoppas att denna månad går över fort så min älskade mens ska komma, just gånger som dessa längtar man tills mensen ska komma!
Nu vet ni hur klantig jag är, behövde bara få skriva av mig min oro…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har oxå sjukt svårt att komma ihåg pillrena - har så sjukt mkt att tänka på. Längtar tills jag får staven isatt, då är det problemet urvägen.

Sånt som händer, var likadan själv när jag försökte med p.piller. Trots alarm så missade jag piller, hade inte med mig dem osv. Funderade ett tag på att hänga dem i ett senilsnöre runt halsen haha
Det du kan göra när du kommer på det, är att gå på apoteket och köpa ett dagenefter-piller. De är receptfria! Så slipper man lite av oron iaf.
Eller byt till p-ring, spiral eller p-stav, de sitter där de sitter och man behöver aldrig oroa sig för att man ska glömma dem.
Qui dormit, non peccat
Tack för svaren, vill gärna helst ha kvar p-piller då jag kan ha koll på min mens! Vilket som inte är så lätt med ex. p-stav.
Min kompis med p-stav hade mens regelbundet där ett tag sen blev hon helt utan ett halv år. Sen regelbundet och när hon var inne kring sista året med p-staven så hade hon mens konstant… Så jag har helst kvar mina (Jäkla) p-piller…
Bara hålla tummarna att det inte blir något! :)

Jag har en p-stav. Skönt att slippa tänka på det men mensen är en smärre katastrof. De flesta slipper den helt men självklart inte jag..
Skynda långsamt så går det fortare.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Du har koll på din mens med pring också, kan skjuta upp den med det också.
Tur att det inte verkar bara vara jag som är allmänt glömsk!
Om ca 2 ½ vecka så är du min mens väldigt välkommen, kom. . . .
Brösten känns större nu dom senaste dagarna, inte kan dom väl bli stora redan? Hoppas att dom blir så här för att mensen är på g!

Jag är också glömsk och glömde alltid mina på piller. Men jag bytte till ring och nu behöver man bara komma ihåg 2 ggr per månad 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus