Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 3158 ggr
tvättäkta bybo
0

skriva av mig!

måste bara få skriva av mig lite! ;)

jag har hittat mitt nästa offer! :D en svinsnygg kille var in på jobbet idag, han frågade efter grejer, vi var och kollade. sen log han hela tiden, helt jäkla urgullig var han! åååhhh! vad kan han ha varit? typ 22-24 kanske, helt perfekt! och hör och häpna! han var typ ett halvt huvudlängre än mig! (alltså typ 2 m) inte ofta man hittar någon så perfekt! hoppas han kommer in imorgon oxå! :D hoppashoppashoppas han är singel! ;)

Birke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tummen upp!

Cazzos
0

Hur har det gått? Flört

tvättäkta bybo
0

han har inte vait in.. :/ men hans kompis/kollega har varit in och han gick ara runt i butiken sen ut igen… hmmm…

sen har jag oxå börjat prata md en annan kille (kollega till mig) han är 19, men där söker jag inget anna än vänskap! :)

Cazzos
0

#3 Om du träffar någon som han känner så kan du ju fråga om du kan få hans nummer Glad

Sen så kan du ringa honom och fråga om han vill göra nåt, ni kan kanske åka och bada eller gå på bio tillsammans. Kanske premiären av Harry Potter-filmen? Flört

tvättäkta bybo
0

#4 omg!! haha! vill se lite mer intresse från hans sida först! ;)

Cazzos
0

#5 Haha, gör så. Men när du väl tar kontakt med honom, få det att verka som att du bara vill vara vän! Tungan ute

tvättäkta bybo
0

har glömt honom nu..

men tyvärr verkar det som att jag är på g med mitt "gamla" offer! vilket är helt meningslöst… men jag kan inte släppa honom och ett halvår har gått sen allt mellan oss började…