Kostnad implanon över 20?
Det är dags att byta ut staven, som har fungerat lite si så där, helt nöjd är jag väl inte… Men nu är jag 21, och vet inte hur mycket en ny stav kommer att kosta, så jag undrar om någon här över 20 nyligen bytt/skaffat implanon och kan tala om vad priset ligger på.
Jag frågar, för jag är tveksam till om jag kommer ha råd att byta ut den, student som jag är. Det är ju inte som "ungdomens glada dagar", när den bara kostade 25 kronor. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om det är fullt pris du får betala kostar den enligt fass 1048.50:-
Med vänliga hälsningar
Chess
då vill jag tillägga att om du inte har några betalningsanmärkningar så borde du kunna få ett konto hos Apoteket där du kan delbetala dina mediciner
finns även delbetalning hos dom andra apoteken kom jag på
har du några andra receptbelagda mediciner du hämtar ut? då kan priset vara lägre då det beräknas utifrån en rabattrappa
har du e-legitimation? i så fall kan du logga in på www.apoteket.se och se dina recept och se hur mycket du betalar för medicinen
#1 Visste inte att man kunde kolla sån't på fass, bra att veta till en annan gång, tack.
#2 Smart, det ska jag också komma ihåg. Har inte haft något på recept sedan jag fick staven dock.
Jag pratade med mina föräldrar och de har lovat att hjälpa finansiera nya staven, så förhoppningsvis ska det nog gå vägen. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta!