Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 2682 ggr
Anonym
0

Mjölkproduktion?

Jag är bekrymrad över att det kommer mjölk ur mina bröst, har så gjort väldigt länge nu. Har testat för graviditet både hemma och på ungdomsmottagningen. Har dock inte tagit upp just detta än, men funderar på att söka.

Jag äter inga mediciner som har det som biverkning, utom möjligen cerazette? Vet någon om det kan var därifrån, eller bör jag gå och kolla upp detta?

oh-la
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

såhär säger Fass om Cerazette. detta står som en egen liten text efter övriga biverkingar. det är därför det ser ut att vara taget lite ur sitt sammanhang.

"Oberoende av dessa biverkningar, kan vätska från bröstet förekomma.

Om några biverkningar blir värre eller om du märker några biverkningar som inte nämns i denna information, kontakta läkare eller apotekspersonal."

Anonym
0

Kruxet är bara att jag vill minnas att problemet fanns innan ajg började med cerazetten :/ men har läst också och tänkt att det kanske är dem ändå. Typiskt att jag inte minns säkert.

hus-musen
0

Vätska från brösten kan bero på många olika saker, men vanligtvis är det pga hormoner. Kan hända när man är gravid, pga preventivmedel, i puberteten osv.

Kommer det mycket vätska eller är det bara lite någon gång ibland?

Qui dormit, non peccat

Anonym
0

Det kommer så fort man rör dem, men de läcker inte som det kan göra hos gravida. Men nej inga mängder.

Forgetful
0

Har hört att man stimulerar mjölkproduktionen om man rör för mkt på brösten med så låt dem bara vara en vecka eller något så kanske det hjälper :O

//Forgetful

Anonym
0

det kan gå långa perioder utan att de blir vidrörda, så jag antar att jag redan har provat, men tack för tips Tungan ute